معاون پلیس داکا اعلام کرد شمار قربانیان آتش‌سوزی در آسمان‌خراشی در بنگلادش به ۲۵ تن رسید.

جان باختن 25 تن در آتش سوزی در برجی در بنگلادشبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، شمار قربانیان آتش سوزی در آسمان خراشی در بنگلادش به ۲۵ تن رسید. در زمان آتش سوزی در این برج ۲۲ طبقه به نام "برج اف آر" واقع در داکار صدها کارمند اداری مشغول به کار بودند.

برخی از افرادی که در آتش سوزی برج گرفتار شدند تلاش کردند با کنار زدن کابل ها جان خود را نجات دهند، اما عده‌ای دیگر که از این حادثه دچار شوک شده بودند شانس خود را امتحان کردند و به منظور خلاصی از دود و حرارت به بیرون پریدند که در پی این اقدام شش تن از آنان از جمله یک تبعه بنگلادشی جان خود را از دست دادند.

موشین علی، یک مقام ارشد اداره آتش نشانی داکا به خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که پرسنل امداد و نجات تمامی ساختمان را مورد گشت و بررسی قرار دادند و در طبقات هشتم تا دهم که بیشترین میزان آسیب را دیده بودند متمرکز شدند.

معاون پلیس داکا نیز گفت تعداد قربانیان ۲۵ تن است که پیکر ۲۴ نفر از آن‌ها به خانواده هایشان تحویل داده شده است. پس از مطرح شدن ابهاماتی در خصوص ایمنی این برج، پلیس قرار است با مالک آن گفت و گو کند. هنوز گزارشی مبنی بر مفقود شدن فردی در این آتش سوزی در دست نیست، اما در پی این حادثه ۷۰ تن در بیمارستان بستری شده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اتش سوزی ، برج ، بنگلادش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار