مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: فرمایشات رئیس جمهور اساس برنامه‌ها و تصمیم گیری‌های ادارات تابعه وزارت در کردستان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، برهان صلواتی امروز در کارگروه توسعه مدیریت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اساس برنامه ریزی‌ها و تصمیم گیری‌ها در سال جاری را سخنان رئیس جمهور در دیدار با وزیر و مدیران ارشد این وزارتخانه ذکر کرد.

وی گفت: افق سخنان رئیس جمهور در این دیدار تعامل و تعاون همه بخش‌ها برای خدمت رسانی شایسته به مردم بود بنابراین همه باید با لبیک به این مهم، خدمت رسانی در سال جاری را آغاز کنیم.

صلواتی افزود: در همین راستا تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ خرید کالای ایرانی_ همسوسازی مهارت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای با نیاز‌های بازار کار_ استحکام خانواده و سلامت روحی افراد_ تلاش برای کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی و ... در دستور کار قرار می‌گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اضافه کرد: اصلاح فرایند‌ها به طور جدی اجرایی می‌شود و سعی ما بر آن است تا حد امکان امور قابل واگذاری به بخش خصوصی و غیر دولتی، واگذار گردد.

صلواتی اظهار امیدواری کرد: با عمل به فرمایشات ریاست جمهور در آن دیدار، زمینه تسهیل در رفع مشکلات مردم و خدمت رسانی روزافزون به آنان را محقق سازیم.

انتهای پیام/ع

تعامل و تعاون همه بخش‌ها برای خدمت رسانی شایسته به مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.