بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: صددرصد آن صحنه در محوطه جریمه نساجی پنالتی بود و به داور باتجربه فوتبال کشورمان هم این موضوع را گفتم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق بارانی بازیکن تیم فوتبال سایپا درباره تساوی تیمش برابر تیم فوتبال نساجی مازندران اظهار کرد: ما می‌توانستیم در این بازی نتیجه خوبی بگیریم، اما متاسفانه چند بازیکن ما نبودند و یک مقدار شرایط سخت شد.

او درباره اینکه توپ به دست مدافع حریف برخورد کرد، گفت: صددرصد آن صحنه پنالتی بود و به سید علی داور باتجربه فوتبال کشورمان هم این موضوع را گفتم. به هر حال اگر آن صحنه پنالتی نبود من ابرویم را با تیغ می‌زنم. ۲ بار توپ به دست مدافع نساجی خورد. به هر حال در هر بازی چند موقعیت نصیب یک تیم می‌شود و سید علی داور خوبی است، اما در آن صحنه خوب عمل نکرد.

بارانی درباره اینکه وضعیت مالی سایپا از زمان حضور مدبر بهتر شده است، گفت: ما تاکنون ۵۰ درصد دریافتی داشتیم و فکر کنم تا یک ماه و نیم دیگر هم لیگ تمام می‌شود. به هر حال علی دایی به ما گفت: خبر‌های خوبی در راه است و ما فقط تمرین می‌کنیم تا تیم موفق شود.

او بیان کرد: علی دایی زمانی که در کنار زمین قرار دارد روحیه مضاعف به تیم ما می‌دهد و به طور حتم نبودش در کنار زمین در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

بازیکن سایپا در پایان درباره اینکه وضعیت زمین بازی چطور بود، خاطر نشان کرد: وضعیت زمین خوب بود، اما وسط این زمین گل و لای و باتلاق بود. البته به نسبت بارندگی در این چند روز شرایط زمین نسبتا خوب بود و دست مسئولان درد نکند که تلاش زیادی کردند تا این زمین را برای این بازی آماده کنند.


بیشتر بخوانید:

مرزبان: نفت شخصیت خوبی پیدا کرده است/ قبل از پایان سال به بازیکنان پول می‌دهیم

دایی: کشتی، ورزش ملی ما است و باید حرف اول را در دنیا بزند

دایی: قطبی جنبه باخت ندارد/ برخی‌ها با خوب حرف زدن همه را فریب می‌دهند


انتهای پیام/ 

اظهارات بارانی درباره تساوی سایپا برابر تیم نساجی مازندران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار