فرمانده انتظامی فارس از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف او به ۵۹ فقره سرقت درون خودرو در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: پس از وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری باند سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران کلانتری شهرستان شیراز، اقدامات تخصصی خود را آغاز کرده و پس از بررسی و شیوه و شگرد سرقت‌ها و پیگیری سرنخ‌های موجود در این پرونده ها، پی بردند همه سرقت‌ها توسط یک نفر انجام شده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ماموران کلانتری با اشراف اطلاعاتی موفق شدند یک نفر سارق سابقه دار را شناسایی کنند، تصریح کرد: پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه متهم تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، افزود: در بازرسی از مخفیگاه این سارق حرفه ای، ۱۲ عدد کیف و کفش، یک عدد گذرنامه، ۱۴ عدد عینک، ۱۰ عدد دسته کلید و تعداد زیادی گواهینامه، مدارک خودرو، ریموت و ادکلن مسروقه کشف شد.

سردار گودرزی گفت: حفظ امنیت و آرامش مردم اولویت نیروی انتظامی است و پلیس استان فارس با مجرمان و هنجار شکنان برابر قانون برخورد شدید می‌کند.

انتهای پیام/چ

دستگیری سارق در شیراز

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار