فراهانی گفت:بالگرد اورژانس امروز پنجشنبه دو بار به سلفچگان برای انتقال مصدومان حوادث جاده‌ای به پرواز در آمده بود،در سومین ماموریت نیز به بخش خلجستان رفت.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ مهدی فراهانی سخنگوی اورژانس قم گفت:امروز تصادف‌هایی در محور سلفچگان رخ داد که موجب شد بالگرد اورژانس هوایی قم ۲ مأموریت را به این منطقه انجام دهد.

وی ادامه داد:بالگرد اورژانس قم امروز در نخستین ماموریت خود به جاده قم سلفچگان رفت و مصدومان حادثه واژگونی پراید را که پنج نفر بودند به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل کرد.

وی افزود: همزمان با خارج کردن مصدومان از بالگرد، مجدد در محور سلفچگان ساوه، بر اثر یک حادثه رانندگی پنج مصدوم بر جای ماندند، که مجدد بالگرد اورژانس به پرواز در آمده و اقدام به انتقال مصدومان به بیمارستان کرد.

سخنگوی اورژانس قم ادامه داد: در هنگام انتقال این مصدومان که قرار بود به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل شود، تصادف سوم در بخش خلجستان قم رخ داد، که بالگرد اورژانس مصدومان حادثه دوم را به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل و بلادرنگ ودرشرایط بارانی به سمت تصادف سوم که برخورد دوخودرو بوده است رفت.

فراهانی افزود: این حادثه نیز سه مصدوم بدحال به همراه داشت که عوامل اورژانس در حال انتقال آن مصدومان به بیمارستان هستند.

سخنگوی اورژانس قم گفت: انتقال ۱۳ مصدوم بد حال و انجام سه ماموریت پی در پی توسط اورژانس هوایی استان قم، یک رکورد به شمار آمده که نشان دهنده اهمیت فعالیت اورژانس هوایی استان قم است.

گفتنی است بیمارستان امام رضا (ع) و بیمارستان شهید بهشتی دارای پد بالگرد هوایی در قم هستند.

انتهای پیام/ح

رکورد زنی بالگرد اورژانس قم در نصف روز/۳ ماموریت پی در پی و انتقال ۱۳ مصدوم

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار