سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بارش پراکنده گاهی بصورت رگبار باران طی سه روز آینده در بیشتر مناطق استان اردبیل پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیاوش محمدی، سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی، از ظهر امروز پنجشنبه ۸ فروردین تا عصر شنبه ۱۰ فروردین آسمان استان اردبیل نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات با بارش پراکنده گاهی بصورت رگبار باران پیش بینی می‌شود.

وی گفت: عصر امروز تمرکز بارش‌ها بیشتر در مناطق مرکزی و بخش‌هایی از جنوب استان بوده و از عصر جمعه تا قبل از ظهر شنبه هفته آینده ضمن کاهش نسبی دمای هوا، بارش در بیشتر مناطق استان اردبیل بویژه در مناطق شمالی و جنوبی استان پیش بینی می‌شود که در مناطق کوهستانی و ارتفاعات بصورت برف انتظار می‌رود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل افزود: از عصر شنبه با ورود سامانه بارشی جدید به منطقه، در بیشتر مناطق استان اردبیل بارش باران گسترش یافته و در روز یکشنبه به دلیل نفوذ هوای سرد، بارش در مناطق مرکزی و جنوبی استان بصورت باران و برف پیش بینی می‌شود.

محمدی بیان کرد: بارش باران و برف طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود ضمن اینکه از عصر دوشنبه وزش باد جنوبی در بیشتر مناطق استان شروع شده و تا روز چهارشنبه تداوم خواهد داشت که در مناطق مرکزی سرعت وزش باد گاهی تند تا نسبتاً شدید انتظار می‌رود که این سامانه بارشی ظهر سه شنبه از استان خارج می‌شود.

انتهای پیام/ح

ورود سامانه بارشی به اردبیل

برچسب ها: هواشناسی ، باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.