وکیل نجیب رزاق، نخست‌وزیر پیشین مالزی اعلام کرد دادگاه معوقه رسیدگی به اتهامات فساد مالی وی هفته آینده از سرگرفته می‌شود.

دادگاه معوقه رسیدگی به اتهامات نجیب رزاق هفته آینده برگزار میشودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، وکیل نجیب رزاق، نخست وزیر پیشین مالزی اعلام کرد که دادگاه وی در خصوص فساد مالی در شرکت دولتی "توسعه برهاد مالزی" هفته آینده از سر گرفته می‌شود. این دادگاه که قرار بود ۱۲ فوریه برگزار شود، به مدت دوماه به تعویق افتاد.

دولت ماهاتیر محمد، نخست وزیر مالزی پس از پیروزی در انتخابات در اواخر ماه مه تحقیق در خصوص سرقت ادعایی ۴.۵ میلیارد دلار از این شرکت مالزیایی را آغاز کرد. وی وعده تحقق سریع عدالت در این زمینه را مطرح کرد.

تعویق دادگاه رزاق به علت درخواستهایی در روال کار در جلسات پیش از محاکمه صورت گرفت. فرهان رید، وکیل رزاق به رویترز اعلام کرد دادگاه وی چهارشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

نجیب تاکنون به هیچ یک از هفت اتهام خود از جمله سوء استفاده از اعتماد، پول شویی و سوء استفاده از قدرت در خصوص انتقال مشکوک ۴۲ میلیون رینگیت مالزی (معادل ده میلیون و سیصد هزار دلار) به حساب بانکی خود اقرار نکرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: نجیب رزاق ، فساد مالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار