مدیر مسابقات سازمان لیگ گفت: بلیت دربی تنها به صورت الکترونیکی فروخته می‌شود و در ورزشگاه آزادی بلیت فروشی انجام نمی‌دهیم.

سعید فتاحی مدیر مسابقات سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره محور‌های جلسه شورای تامین استان تهران در مورد دربی ۸۹ پایتخت بیان کرد: این جلسه برای ایجاد هماهنگی‌های لازم نسبت به برگزاری دربی تشکیل و درباره نحوه بلیت فروشی و مسائلی از این دست تصمیم گیری شد. بلیت فروشی بازی از امروز (پنج شنبه) آغاز شد و بلیت دربی تنها به صورت الکترونیکی فروخته می‌شود. به همین دلیل در ورزشگاه بلیت فروشی انجام نمی‌دهیم.

او درباره برنامه‌های سازمان لیگ برای تکریم سیل زدگان گلستان و فارس گفت: با هماهنگی سازمان لیگ و هلال احمر قرار است بازیکنان ۲ تیم کمک‌های نقدی خود را برای سیل زدگان جمع آوری کنند. همچنین در روز برگزاری بازی هم محل‌هایی در ورزشگاه آزادی به همین منظور در نظر گرفته می‌شود تا مردم بتوانند به سیل زدگان کمک کنند.

او درباره دلیل فروش تنها ۵۷ هزار بلیت برای شهرآورد گفت: معمولا در بازی‌های دربی تمام بلیت‌ها فروخته نمی‌شود. ورزشگاه آزادی ۷۸ هزار نفر ظرفیت دارد که ۱۵ هزار صندلی برای دربی فروخته نمی‌شود.

مدیر مسابقات سازمان لیگ درباره اسکان تماشاگران یک شب پیش از برگزاری دربی مقابل ورزشگاه آزادی بیان کرد: امسال هیچ جایی را برای تماشاگرانی که شب قبل برگزاری بازی مقابل ورزشگاه آزادی تجمع می‌کنند در نظر نگرفته ایم و از آن‌ها خواهش می‌کنم با در دست داشتن بلیت الکترونیکی یک تا ۲ ساعت مانده به شروع شهرآورد وارد ورزشگاه شوند. بازی ساعت ۱۶ برگزار می‌شود و هواداران شهرستانی که می‌خواهند بازی را تماشا کنند زمان سفرشان را به شکلی تنظیم کنند که از این لحاظ دچار مشکل نشوند.

او درباره احتمال بارش شدید باران در ورزشگاه آزادی در روز برگزاری دربی تصریح کرد: تاکنون این موضوع به ما گزارش نشده است و پیش بینی می‌شود هوا ابری یا نیمه ابری باشد. با این وجود از هواداران می‌خواهم چتر و لوازم ایمنی همراه داشته باشند. امیدواریم با تدابیری که در نظر گرفته شده است زمین ورزشگاه آزادی هم با وجود برگزاری ۳ بازی بین روز‌های سوم تا ششم فروردین در آن دچار مشکل نشود.

فتاحی درباره سایر برنامه‌های مدنظر سازمان لیگ برای دربی بیان کرد: قصد داشتیم در راستای ایجاد فضایی پرنشاط برای هواداران از یک خواننده در ورزشگاه آزادی استفاده کنیم، اما برای احترام به سیل زدگان چنین کاری انجام نمی‌دهیم.


بیشتر بخوانید:

اطلاعیه باشگاه استقلال درباره دربی

بلیت‌های دربی ۸۹ در ورزشگاه آزادی به فروش نمی‌رسد

دربی ۸۹ پایتخت در آب و هوای مساعد برگزار می‌شود

قیمت بلیت دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس مشخص شد

داور دربی ۸۹ مشخص شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از دربی پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
نه اینکه قبلا محل اسکان داشتید.
آخرین اخبار