معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت : تنها عاملی که می تواند خستگی را از تن سبزپوشان عرصه نظم و اقتدار بدر کند ، رضایت مسافران نوروزی و مردم از عمکلرد پلیس می باشد و این بهترین عیدی برای ما است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "مختار درخشان" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: مجموعه انتظامی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ایام نوروز همه تلاش خود را بکاربسته تا امنیت مسافران نوروزی و عموم مردم را تامین و رضایت مردمی را کسب کند.

وی افزود: ۲ هدف اصلی "کاهش تلفات و تصادفات جاده ای" و "کاهش جرایم مخصوصا سرقت" را پلیس دنبال می‌کند و امید است توفیقات خوبی نیز کسب کنیم همانگونه که تاکنون نیز در زمینه کاهش تصادفات جاده‌ای کاهش چشمگیری داشته ایم.
این مقام انتظامی بیان داشت: کارکنان پلیس در اقصی نقاط این استان از جاده‌ها گرفته تا شهر‌ها و روستا‌ها در حال تامین امنیت هستند و شبانه روز خدمت رسانی می‌کنند.

 
سرهنگ درخشان اظهار داشت: رضایت مردمی و مسافران نوروزی از عملکرد پلیس تنها عاملی است که خستگی را از تن سبزپوشان نیروی انتظامی بدر می‌کند و بهترین عیدی برای پلیس نیز همین است.
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان مجددا تاکید کرد: همه تلاش خود را بکاربسته ایم تا انشاءالله رضایت مردمی و در پی آن رضایت خدای متعال را کسب کرده و از مسافران نوروزی نیز تقاضا می‌شود توصیه‌های پلیس را رعایت کنند و با فرزندان خود در نیروی انتظامی همکاری و تعامل داشته باشند. 
 
انتهای پیام/م 
 

رضایت مردمی و مسافران نوروزی از عملکرد پلیس استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار