رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت : این مجموعه در صورت ضرورت آمادگی اعزام تیمهای امدادی به دانشگاههای همجوار درگیر سیل دارد.

آمادگی دانشکده علوم پزشکی تربت جام برای اعزام تیم های امدادیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، افکاری رئیس ستاد بحران دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: با توجه به دستورالعمل‌های ستاد بحران وزارت بهداشت، همه تیم‌های بهداشتی و درمانی در دانشکده علوم پزشکی تربت جام در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی افزود:همچنین مرخصی‌های غیر ضروری پرسنل لغو شده و به تمام کارکنان خارج از شیفت‌های تعریف شده اعلام شده است که در صورت نیاز، موظف به حضور در محل خدمت هستند.
 
همچنین  هومن محمد زاده معاون درمان ومعاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام در جلسه ستاد بحران از آمادگی دانشکده جهت مقابله با شرایط بحرانی خبر داد.

وی ضمن ارائه گزارش کاملی از برنامه ریزی‌های انجام شده در ایام نوروز، از تشکیل ستاد بحران در این معاونت خبر داد و گفت: برنامه ریزی لازم جهت تمام بخش‌های بیمارستان انجام شده و پرسنل در آماده باش کامل به سر می‌برند.

 وی افزود: تمام پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی شهری وجاده‌ای در شهرستان‌های تربت جام وصالح آباد با تجهیزات کامل در محل‌های از پیش تعیین شده مستقر می‌باشند.


انتهای پیام/س، ج



آمادگی دانشگاه علوم پزشکی تربت جام برای مقابله با حوادث غیرمترقبه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.