سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز گفت: در هفته اول تعطیلات نوروزی ۱۸ هزار و ۹۲۰ نفر از موزه شهر و شهرداری این شهر بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، خلیلی سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگاران گفت: با ثبت این تعداد بازدید، موزه شهر و شهرداری تبریز رتبه اول بازدید اماکن تاریخی این شهر را به خود اختصاص داده است.

وی اظهار داشت: خانه نیکدل با ۹ هزار و ۷۰۳ بازدید در رتبه دوم، خانه موزه استاد شهریار با ۵ هزار ۵۴۵ بازدید در رتبه سوم و خانه علی مسیو با یک هزار و ۱۸۰ نفر رتبه چهارم تعداد بازدید از موزه‌های شهرداری تبریز قرار گرفتند.

دبیر ستاد نوروزی شهرداری تبریز با اشاره به فعالیت اتوبوس‌های تبریزگردی در ایام نوروز گفت: این اتوبوس‌ها با ۲۲ دستگاه در ۲ شیفت کاری به ۷۰ هزار و ۱۷۶ نفر ساعت مسافر و علاقه‌مند به بازدید از اماکن و آثار تاریخی خدمات گردشگری ارائه کرده است.

خلیلی، فعالیت تاکسی‌های از من بپرس در شهر را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: در این راستا ۱۵ راننده تاکسی به صورت سیار در سطح شهر به راهنمایی گردشگران نوروزی می‌پردازند و تا پایان روز پنجم فروردین ۱۰ هزار و ۴۴۰ گردشگر را راهنمایی کردند.

آذربایجان شرقی با برخورداری از آثار متعدد فرهنگی، تاریخی، طبیعی و معنوی از استان‌های گردشگر پذیر کشور بوده و بیش از یک هزار و ۷۸۰ اثر از میان آثار استان در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

 

انتهای پیام/ش

فعالیت اتوبوس‌های تبریزگردی در ایام نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.