آیت الله صافی گلپایگانی از حضور چند روزه وزیر کشور در کنار مردم گرفتار در سیل و آب گرفتگی،از زحمات و تلاش‌های مجدانه وی، معاونان و دیگر عوامل امدادی در کمک به رفع بحران پیش آمده و کاهش آلام مردم منطقه تشکر و قدردانی کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت الله صافی گلپایگانی روز چهارشنبه در دیدار استاندار قم و همچنین مشاور وزیر کشور در امور روحانیت با ابراز تاسف از خسارت‌ها و صدماتی که در سیل اخیر به مردم ایران وارد شد،لزوم برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع این گونه حوادث و بلایای طبیعی را خواستار شد.

آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به بحران ناشی از بارش شدید باران و جاری شدن سیل در برخی از مناطق استان گلستان و حضور چند روزه وزیر کشور در کنار مردم گرفتار در سیل و آب گرفتگی،از زحمات و تلاش‌های مجدانه وی،معاونان و دیگر عوامل امدادی در کمک به رفع بحران پیش آمده و کاهش آلام مردم منطقه تشکر و قدردانی کرد.

وی بر ضرورت تلاش مردم و مسئولان برای کمک رسانی به مناطق سیل زده و کاهش آلام مردم آسیب دیده از این حادثه تلخ تاکید کردوگفت:سیل هفته جاری در برخی از نقاط کشور باعث بروز خسارت‌های جانی و مالی شد.

حجت الاسلام والمسلمین داود نمازی مشاور وزیر کشور در امور روحانیت نیز در این دیدار ضمن تبریک سال نو و ابلاغ سلام وزیر کشور، گزارشی از اقدام‌های صوت گرفته در مناطق سیل زده ارائه کرد.

بهرام سرمست استاندار قم امروز با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام /ح

مشکلات مناطق سیل زده هرچه سریعتر برطرف شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار