دوران یکه تازی و زورمداری آمریکا سپری شده استسخنگوی وزارت خارجه گفت: دوران یکه تازی و زورمداری آمریکا نسبت به سایر کشورها و تحت عناوین مختلف و طرح اتهامات بی اساس سپری شده است.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد حکم دادگاه لوکزامبورگ در رفع توقیف از ۱/۷ میلیارد دلار از دارایی های بانک مرکزی گفت: با شکایت بانک مرکزی و تلاش های بسیار زیاد در سطح ملی و همکاری بانک مرکزی، وزارت امور خارجه،  معاونت حقوقی ریاست جمهوری و مرکز حقوقی ریاست جمهوری، در جهت احقاق حقوق ملت ایران، این موفقیت حاصل شد. بی شک دوران یکه تازی و زورمداری ایالات متحده آمریکا نسبت به سایر کشورها و تحت عناوین مختلف و طرح اتهامات بی اساس سپری شده است و این حکم در این مرحله نشان داد که هنوز در جامعه جهانی، محاکمی با رویکرد مستقل می توانند وجود داشته باشند.

قاسمی افزود: ایالات متحده که برای تشویش افکار عمومی جهان علیه کشور مستقلی چون ایران، هزینه های گزافی را صرف کرده و دروغ پردازی زیادی را انجام داده است که اسناد و گزارشات متقن و مستند موجود در مورد عامل و عاملین اصلی حادثه یازده سپتامبر را تبرئه و افکار عمومی جهان را از آنها به سمت دیگری منحرف کند، باید بداند که نمی تواند با دروغ پردازی ثروت و مایملک ایرانیان را مورد دستبرد و سرقت قرار دهد؛ آقای ترامپ باید بیاموزد که ایرانیان و مردم هوشمند و بزرگ آن با دیگر کشورهایی که ثروت کشور و ملت خود را در طبق اخلاص تقدیم آنان می کنند تا از امتیاز حمایت و امنیت اجاره ای برخوردار شوند، کاملا متفاوت اند.

 سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر نقش مهم همکاری و تعامل چندین دستگاه داخلی در این موفقیت، اظهار داشت: با همزبانی و همدلی هرچه بیشتر دولت و تمامی سازمان ها و نهادهای کشور و با پشتوانه مردم و استفاده از ابزار حقوقی و بهره مندی از حقوق دانان خبره کشور، در کنار دیپلماسی، در تمامی عرصه های حقوقی و با تمام توان برای احقاق حقوق ملت ایران تلاش خواهیم کرد و ایالات متحده امریکا که تاکنون شکست های متعددی را در کارزارهای مختلف حقوقی و سیاسی در مقابل ایران تجربه کرده است، با اراده دولت و ملت ایران از این پس نیز شاهد عقب نشینی ها و شکست های بیشتری خواهد بود و ایرانیان با هوشمندی و تجارب بر جای مانده از فشارهای مکرر و از سر خصومت آمریکا، تمامی ترفندهای ظالمانه این کشور را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خسین
۰۸:۵۹ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
حمزه
۲۳:۳۶ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
خودمامردم خاسته ایم که چنین تفکری برما مسلط باشند. خودمان رای دادیم. اینا گفتند اگه اونا رای بیارند دلار میشه ۶ تومن. الان اگه قانون قانون بود زننده این حرف محاکمه میشد که دلار ۱۳تومنه و هیشکی به هیشکی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
اختلاسگران و رانت خواران و مفسدان اقتصادی اینها خطر اصلی برای کشور ما هستند وگرنه آمریکا که هیچ غلطی نمیتونه بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
بابا تو برجام هم کلی پول آزاد شد معلوم نشد کدوم آقازاده برد...هیچ تاثیری این پولها در مرغ 16000 و گوشت115000 و صفهای مرغ و گوشت و پیاز و میوه نداره.
چند مدت دیگه یه کپسول اکسیژن بهمون وصل میکنند و پول نفس کشیدن رو هم میگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
مباركه
بفيه اشم زودتر ازشون بگیرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
سلام.این پول به تومان چقدر میشه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
معلوم نیست چون این پول گیرما نمیاد دست آقازاده ها می افته
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۵۳ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
به تومان خیلی میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ده هشتادی
۱۷:۰۸ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
صبح از خواب بیدار میشیم، صبحانه می‌خوریم، سر کار میریم، بيشتر از ١٤ ساعت کار می‌کنیم و اگر هیچ پولی خرج نکنیم، با برگشت به خونه ۱۰درصد از صبح فقیرتریم.

این داستان زندگی ماست... .
Germany
بهروز
۱۵:۱۸ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
از اقای قاسمی که از صمیم قلب و باخلوص نیت اظهار نظر می فرمایند و اززحمات دستگاه دیپلماسی تقدیر و تشکر فراوان داریم .
Iran (Islamic Republic of)
صادقی
۱۳:۱۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
دولتمردان انصافا یه فکری به حال قشر متوسط وحقوق بگیر بکنند کجایند مردان جهادی وبی ادعا هشت سال دفاع مقدس
این پول روبامدیریت به شبکه مالی واقتصاد تزریق کنید
Iran (Islamic Republic of)
Farhad
۱۰:۴۶ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
مردم دربدترین شرایط اقتصادی بسر میبرن یه فکری بکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۳۶ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
فقط سختی و رنج مال مردمه
آخرین اخبار