فرمانده انتظامی مازندران از ثبت ۱۷ میلیون تردد از آغاز طرح نوروزی تاکنون در جاده‌های استان خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: برابر آمار اداره کل راهداری بیش از ۱۷ میلیون تردد در استان در این مدت به ثبت رسیده است.

وی افزود: بیش از ۹۵۰ دستگاه خودرو در این مدت از محور‌های مواصلاتی استان وارد مازندران شدند.

سردار میرفیضی محور‌های قائم شهر – بابل و ساری – قائم شهر را پر تردد‌ترین جاده‌های استان در این مدت اعلام کرد و افزود: مازندران با توجه به اقامت بیش از ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر جز سه استان برتر در این حوزه است.

فرمانده انتظامی مازندران به طرح هوشمند سازی پلیس اشاره کرد و گفت: دست افزار‌ها و تجهیزات الکترونیکی، دوربین البسه، دوربین‌های پایش تصویری در این طرح بکارگیری می‌شود.

وی افزود: نظارت هوشمند، صحت و سلامت کارکنان و کاهش تخلفات راهور از جمله مزایایی این طرح است.

سردار میرفیضی گفت: بیش از ۲۶ ایستگاه انتظامی، ۱۶ ایستگاه پلیس راه و ۳۱ ایستگاه پلیس راهور در سطح جاده ها، شهر‌ها و مناطق توریستی و تفریحی راه اندازی و در حال خدمات رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی هستند.

وی با اشاره به اینکه طرح نوروزی پلیس از ۲۵ اسفندماه سال ۹۷ آغاز شد و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد، گفت: جان باختگان ناشی از حوادث رانندگی در استان ۱۹ درصد امسال کاهش داشت.

فرمانده انتظامی مازندران از بکارگیری بیش از ۱۰ هزار نیروی پلیس در طرح نوروزی امسال در سطح استان خبر داد و افزود: در حوزه پیشگیری و مقابله با موادمخدر بیش از ۱۹۷ کیلو گرم انواع موادمخدر طی چندین مرحله عملیات کشف شد.

انتهای پیام/آ

کاهش ۱۹ درصدی جان باختگان حوادث رانندگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار