مدیر آموزش و پرورش بهبهان از ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان در این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: کلیه مدارس و فضا‌های فرهنگی، در حالت آماده برای اسکان میهمانان فرهنگی و مسافرین نوروزی هستند.

وی بیان داشت: در راستای اخطاریه‌ها و اعلامیه‌های ستاد بحران استان و مدیریت بحران شهرستان بهبهان در خصوص وضعیت جوی و احتمال وقوع سیل به ادارات و سازمان ها، تدابیر لازم جهت اسکان مسافرین نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان بهبهان اندیشیده شده است.

عبدی پور با اشاره به حضور گسترده مسافرین نوروزی عنوان کرد: ستاد اسکان فرهنگیان بهبهان ضمن تشکیل جلسه با اعضا، کلیه واحد‌های آموزشی، فرهنگی و ورزشی را برای اسکان فوری و اضطراری میهمانان فرهنگی و مسافرین نوروزی در حالت آماده باش قرار داده است.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: نیرو‌های ستادی، خدماتی، سرایداران و مستخدمین مدارس آموزش و پرورش بهبهان نیز با حضور در محل کار خود، آماده خدمت رسانی به مسافرین نوروزی هستند و اردوگاه تفریحی دانش آموزی شهید رجایی بهبهان نیز برای اسکان فوری مسافرین نوروز ۹۸ در نظر گرفته شده و تجهیزات و امکانات آن مهیا است.

وی با بیان اینکه حوزه معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش بهبهان از ساعات اولیه روز پیگیر گسترش ظرفیت اسکان میهمانان نوروزی و آماده سازی مراکز و واحد‌های آموزشی بوده است ادامه داد: با توجه به اقدامات صورت گرفته پیش بینی می‌شود که پذیرش و اسکان مسافرین نوروزی در ستاد اسکان مرکزی فرهنگیان بهبهان با آرامش و بدون نگرانی انجام شود.

عبدی پور در پایان اظهار امیدواری کرد که با تلاش و همت نیرو‌های زحمتکش و پرتلاش آموزش و پرورش بهبهان و ستاد اسکان فرهنگیان و دیگر نهاد‌ها و سازمان‌ها اسکان مسافرین نوروزی به خوبی صورت پذیرد و بحران وقوع سیل با موفقیت و بهترین شکل پشت سر گذاشته شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.