مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به مأموریتی که به سپاه استان این استان واگذار شده است، گفت: بازسازی و خدمت‌رسانی به ۱۶ روستای سیل‌زده استان گلستان در دستور کار ما قرار دارد.

سپاه اصفهان مسؤول بازسازی ۱۶ روستای استان گلستان شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، احسان‌اله رضاپور مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت بازسازی هر چه سریعتر این روستا‌ها اظهار داشت: بازسازی ۱۶ واحد روستای شهرستان سیل زده آق قلا به استان اصفهان واگذار شده است.

وی با اشاره به مأموریتی که به سپاه استان اصفهان واگذار شده است، گفت: بازسازی و خدمت‌رسانی به ۱۶ روستای تازه‌آباد، چین سیبلی، همت‌آباد، اقزبیر، سیدلر، میرزاعلی یلقی، سلاق یلقی، سقز یلقی، قانقرمه، اقدگش، علیا، قرنجیک پورامان، یلمه خندان، دلیجه، شور حیات، حاجی قره و یامپی در دستور کار ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه استان اصفهان یکی از ۷ استانی است که به عنوان کمک‌کننده و معین استان گلستان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: تمام تلاش ما این است که در سریعترین زمان ممکن به شکل مناسب و با حداکثر توان وضعیت را مدیریت کنیم.

رضاپور با بیان اینکه با صدور فرمان مقام معظم رهبری، نیرو‌های مسلح با تمام وجود اینجا ایستادند و هستند تا به فضل الهی شرایط را برای مردم بهتر از قبل کنیم، اظهار داشت: مردم نیز می‌توانند کمک‌های مورد نیاز از جمله پتو، خشکبار، آب معدنی، پلاستیک، بیل و پارو، پوشک و لوازم بهداشتی و... را از طریق تمامی پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج سراسر استان به مردم این مناطق اهدا کنند.

انتهای پیام/ف

بازسازی  ۱۶ روستای سیل‌زده استان گلستان در دستور کار سپاه اصفهان قرار گرفت

برچسب ها: سپاه ، یارش باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.