امیر سرتیپ جمشیدی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط ارتش برای مهار سیل گفت: در کنار مردم عزیز فارس در صحنه حضور داریم.

تجهیزات ارتش در حال انجام ماموریت در منطقه هستند/ در کنار مردم عزیز فارس هستیمامیر سرتیپ دوم وجیه الله جمشیدی، ارشد نظامی ارتش در استان فارس در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند امدادرسانی به سیل زدگان شهر شیراز اظهار کرد: بلافاصله در لحظات اولیه وقوع سیل در استان، تمامی یگان های ما وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه در زمان وقوع سیل تیپ ۳۷ ، مرکز علوم و فنون ، ۵۵ هوابرد، پشتیبانی منطقه ای برای امدادرسانی حضور داشتند، ادامه داد: تجهیزات مهندسی ارتش اعم از جرثقیل ،خودروبر، تریلی برای جابجایی خودروهای آسیب دیده وارد عمل شده و اقدام کردند.

وی به اسکان ۱۵۰ نفر از آسیب دیدگان سیل در شیراز و کارزون اشاره کرد و گفت: برای این عزیزان در داخل اماکن پادگان نظامی تدارک خوبی دیده شد و حمایت های خوبی از آنها صورت گرفت.

امیر سرتیپ جمشیدی افزود: روز گذشته نیز بیش از ۲۰۰ نفر از تیپ ۳۷ و همچنین نفربرهای مرکز علوم و فنون در منطقه سعدی برای کمک به مردم آسیب دیده و گرفتار در سیل وارد عمل شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه روز گذشته ۵۵۰ نفر را نیز در مرکز علوم و فنون مستقر کردیم ، تصریح کرد: تعدادی از عزیزانی که در یک سالن ورزشی بودند را نیز در مرکز علوم و فنون مستقر کردیم.

امیر سرتیپ جمشیدی با تاکید براینکه کلیه یگان های ارتش در استان فارس با تمام تجهیزات و امکانات آماده هستند، یادآور شد: نیروهای ما با همکاری هلال احمر و شهرداری برای ارائه خدمات بهتر به مردم در صحنه حضور دارند.

وی درپایان گفت: نیروهای ما با تمامی تجهیزات مهندسی اعم از لودر، بلدوزر، جرثقیل، آمبولانس در منطقه سعدی مستقر هستند و با تمامی دستگاه ها در استان هماهنگ بوده و در کنار مردم عزیز استان هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۲۱ تير ۱۴۰۳
مرد واقعی
آخرین اخبار