میرهادی گفت:بیش از۱۵۰۰نیروی خدمات شهری و۲۵۰دستگاه ماشین آلات مکانیزه برای آب گرفتگی درسطح شهر قم درنظرگرفته شده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سیدمحسن میرهادی مدیر کل هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری قم گفت:از روز گذشته با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارندگی در استان قم، ستاد بحران شهرداری تشکیل و هماهنگی لازم در این خصوص انجام شد.

مدیر کل هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به انجام لایروبی انهار تصریح کرد: چهار هزار و ۵۰۰ متر مکعب لایروبی انهار قبل از بارندگی انجام شده است.

وی افزود: بیش از هزار و ۵۰۰ نیروی خدمات شهری و ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات مکانیزه برای آب گرفتگی در سطح شهر قم در نظر گرفته شده است.

وی با بیان لزوم همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها با یکدیگر برای مقابله با سیل احتمالی در قم اشاره کرد: با مدیریت انجام گرفته در سطح شهر آب گرفتگی به حداقل رسیده است.

میرهادی عنوان کرد: آب گرفتگی که منجر به خسارت شود در سطح قم چندان زیاد نبود تنها به دلیل اینکه بارندگی بیش از ظرفیت در برخی انهار بود شاهد گرفتگی تعدادی از معابر بودیم که به رفع آن‌ها اقدام شد.

وی بیان کرد: در طرح نوروزی برخی از بوستان‌ها برای اسکان زائران و مسافران در نظر گرفته شده بود، اما با توجه به بارندگی‌ها پیش آمده مسافران نوروزی در ۲۱ سوله ورزشی سطح شهر قم اسکان داده شدند.

مدیر کل هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به باز بودن معابر تصریح کرد: با تصمیم مدیریت بحران مبنی بر مسدود شدن بلوار زائر، این بلوار فعلاً بسته است و تردد در آن صورت نمی‌گیرد و خودرو‌های پارک شده نیز از مسیر خارج شدند تا زمانیکه شرایط به حالت عادی بازگردد.

انتهای پیام/ح

۱۵۰۰ نیروی خدمات شهری قم در حالت آماده باش هستند

برچسب ها: شهرداری قم ، اسکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار