رئیس پلیس فتا فارس از احتمال سودجویی و کلاهبرداری برخی افراد به بهانه دریافت کمک‌های نقدی برای سیل زدگان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ حبیب الله رجبلی رئیس پلیس فتا فارس بیان کرد: در پی حادثه وقوع سیل در استان فارس بخصوص شیراز، شاهد فعالیت کلاهبردارانی هستیم که در قالب متن، عکس و فیلم دلخراش، شماره حساب‌هایی را به عنوان کمک به آسیب دیدگان اعلام می‌کنند.

این مقام انتظامی افزود: شهروندان نوع دوست که قصد کمک به سیل‌زدگان در این استان را دارند حتماً کمک‌های خود را از طریق شماره حساب‌هایی که از سوی رسانه‌ها و خبر گزاری‌های رسمی و معتبر اطلاع رسانی می‌شود واریز کنند.

رئیس پلیس فتا استان فارس با بیان اینکه به هیچ عنوان نباید به شماره حساب‌های اعلام شده از سوی افراد غریبه و غیر رسمی اعتماد کرد، ادامه داد: برخی از افراد سودجو با سوء استفاده از عواطف و احساسات شهروندان اقدام به تبلیغات در فضای مجازی کرده و به این شیوه از شهروندان کلاهبرداری می‌کنند.

سرهنگ رجبلی با تاکید بر اینکه پلیس فتا نیز بر این موارد نظارت دارد و حتماً با آن‌ها برابر قانون برخورد خواهد کرد، اضافه کرد: شهروندان در صورت برخورد با موارد مشکوک، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir اعلام و یا با شماره ۰۷۱۲۱۸۲۷۸۰۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/چ

کلاهبرداری به بهانه کمک به سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار