عدم هوشیاری یک مادر جوان آمریکایی به دلیل مصرف مواد مواد روانگردان جان کودکش را در معرض خطر مرگ قرار داد.

 لحظه غرق شدن کودک خردسال در استخر! + فیلم////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مادر جوان اهل فلوریدای آمریکا پس از آنکه پسر ۳ ساله‌اش نزدیک بود در یک استخر جانش را از دست بدهد با اتهام سهل انگاری در نگهداری فرزندش مواجه شده است. بنا بر گزارش پلیس، " آپریل کونولی" ۳۶ ساله که اهل دلتونا است در لحظه وقوع حادثه و سقوط کودک به داخل جکوزی استخر، به دلیل مصرف مشروبات الکلی و مواد روانگردان هوشیار نبود و متوجه در خطر قرار گرفتن جان این کودک نشده بود.

بنا بر این گزارش کونولی به همراه دو پسر دوقلو و همسرش در این استخر حضور داشتند که پس از آنکه شوهرش استخر را برای لحظاتی ترک کرد این حادثه رخ داد. ویدئویی که توسط دوربین‌های مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع حادثه و به زیر آب رفتن کودک را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این کودک در حالی که در نزدیکی برادرش حضور دارد ناگهان وارد آب جکوزی شده و بلافاصله به زیر آب می‌رود.

در این لحظه پسر خردسال دیگر این خانواده در حال مشاهده به زیر آب رفتن برادرش بود. او در این ویدئو در حالی که با دست محل به زیر آب رفتن برادرش را به پرسنل استخر نشان می‌دهد دیده می‌شود.

در حالی که مشخص نیست آیا این کودک پرسنل استخر را در جریان غرق شدن برادرش قرار داده است، " ون بلاروم"، منشی این استخر به پلیس گفت در حال بررسی دوربین مدار بسته نزدیک استخر بود که متوجه شد این دو برادر دوقلو به استخر نزدیک شده‌اند. بنا بر گفته این زن، او سپس مشاهده کرد که این کودک ۳ ساله وارد جکوزی شد و سپس به زیر آب رفت. او بلافاصله یکی دیگر از پرسنل استخر با نام " مایکل جانسون" را در جریان این حادثه قرار داد و او با پریدن به داخل استخر این کودک را از زیر آب بیرون کشید.

بنا بر این گزارش پلیس، این کودک پس از بیرون کشیدن از داخل آب نفس نمی‌کشید و دارای علائم حیات از جمله ضربان نبض نبود. جانسون و پدر کودک به همراه فردی با نام " بریتانی فیشل" که در حال شنا بود بلافاصله عملیات CPR (عملیات نجات با فشردن سینه کودک و تنفس مصنوعی) را روی کودک انجام دادند و لحظاتی بعد کودک شروع به نفس کشیدن کرد. او بیش از حدود ۲ دقیقه در زیر آب در جدال با مرگ بود.

در ادامه این کودک که شرایط وخیمی داشت بلافاصله به بیمارستان کودکان Arnold Palmer منتقل شد. پس از این حادثه کونولی مادر این کودک پذیرفت که در اثر مصرف الکل، ماری جوانا و چند ماده مخدر دیگر در حالت عادی نبود. این زن بدون قرار وثیقه روانه زندان شد.

انتهای پیام/

نجات معجزه آسای کودک خردسال از داخل استخر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۸:۴۵ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
عجبا
سیب زمینی از این داداشه با عزضه تر هس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
وایستاده نگاه میکنه تا بمیره برادرش
آخرین اخبار