۱۲ هزار و ۷۴۹ خانوار معادل ۱۲۷ هزار و ۶۹۴ نفر روز مسافر نوروزی در مراکز ستاد اسکان فرهنگیان مازندران اسکان یافتند.

عسکری نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: مازندران در شمار معدود استان‌هایی است که در هنگامه بهار و تعطیلات تابستان، پذیرای موج مسافرانی است که از نقاط دور و نزدیک کشور می‌آیند تا از طبیعت زیبا و آب و هوای معتدل آن استفاده کنند، اما همواره بخشی از این مسافران، در واقع مهمان ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش اقامت می‌کنند.

وی افزود: از ۲۸ اسفند پارسال تا شنبه ۶ فروردین، ۱۲ هزار و ۷۴۹ خانوار معادل ۱۲۷ هزار و ۶۹۴ نفر روز در این مراکز اسکان داده شدند.

نیکزاد با بیان اینکه ۳۹ پایگاهِ زیرمجموعه این ستاد، مسافران را پذیرش می‌کنند گفت: ۳۸۸ مدرسه و بیش از ۳ هزار کلاس  درمازندران برای اسکان مسافران تجهیز شد.

وی افزود: مراکز اسکان در سه درجه بندی «ویژه»، «الف» و «ب» تجهیز شدند که قیمت هرکدام از این مراکز، با توجه به امکانات، سرویس‌ها و خدماتی که ارائه می‌کنند، متفاوت است، اما مراکز وابسته به ستاد اسکان آموزش و پرورش هم از نظر امنیت و هم از نظر قیمت، بسیار مناسب  و همواره مورد توجه فرهنگیان است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به فرهنگیان استان که قصد مسافرت به دیگر استان‌ها را دارند گفت: برای اسکان در این مراکز اسکان استان‌های دیگر، نیازی به معرفی نامه ندارند، چون سامانه پذیرش، متمرکز است و تنها با ارائه کارت شناسایی و شماره ملی، پذیرش خواهند شد.   

انتهای پیام/ م

استقبال مسافران نوروزی از ستاد اسکان فرهنگیان مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.