تمام اماکن ورزشی استان برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی آماده است.

سالن های ورزشی همدان برای اسکان اضطراری مسافران آماده استبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، محسن جهانشیر،مدیرکل ورزش و جوانان همدان با تاکید بر آمادگی جامعه ورزش و جوانان، هیاتهای ورزشی و سمن های مردم نهاد جهت خدمت رسانی در شرایط اضطراری به مسافران نوروزی افزود: همشهریان همدانی با توجه به بارش شدید باران و تداوم بارش ها تا چند روز آینده در صورت مشاهده ی نصب چادر در سطح شهر میهمانان را به سالن های انقلاب، تختی، فردوسی و ابن سینا راهنمایی کنند.

وی با بیان اینکه تمامی سالن های ورزشی تا پایان طرح نوروزی آماده ارائه هرگونه خدمات هستند تاکید کرد: امکانات و خدمات لازم برای گردشگران در همدان پیش بینی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی ، تمام اماکن ورزشی در استان برای اسکان مسافران و حادثه دیدگان از بارندگی های اخیر در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار گرفته است

جهانشیر اضافه کرد:هیاتهای ورزشی و سازمانهای مردم نهاد برای کمک و خدمت رسانی به مردم و نیروهای امدادی استان همدان آمادگی کامل را دارند.

وی بیان کرد:تمامی شهرهای همدان دارای سالن سرپوشیده نوساز تجهیز و آماده پذیرش گردشگران است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان اضافه کرد: سالن های ورزشی به صورت شبانه روز برای اسکان مسافران نوروزی فعال هستند و تیم های بازرسی اداره کل ورزش و جوانان بر روند فعالیت مسئولان این سالن ها نظارت دارند.

انتهای پیام/ا

اسکان مسافران نوروزی در سالن های ورزشی استان همدان

برچسب ها: نوروز98 ، سالن ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.