دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت : دستگاه‌های خدمات رسان استان باید رفاه و امنیت شهروندان و گردشگران را در ایام نوروز تامین کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه بابیان اینکه استان کرمانشاه هر ساله در ایام نوروز به واسطه مناظر طبیعی، ویژگی‌های منحصربفرد آب و هوایی و آثارتاریخی فراوان میزبان گردشگرانی از سراسر کشور است، گفت : ضروری است تمام دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان استان با برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر مناسب، تمهیدات شایسته‌ای برای رفاه حال عموم مردم و تامین امنیت جانی، مالی و روانی میهمانان نوروزی بکار گیرند.

وی گفت : همه دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر استان باید رفاه و امنیت شهروندان و مسافران را فراهم کنند و در پایان تعطیلات گزارش اقدامات انجام گرفته را ارائه دهند.

دادستان کرمانشاه تاکید کرد: هرگونه اهمال و تخطی از وظیفه قانونی دستگاه‌های خدمات رسان در این ایام مستوجب مواخذه خواهد بود.

وی در ادامه گفت: نیروی انتظامی نیز باید در این روز‌ها نسبت به تقویت گشت‌های خود به ویژه در پارک‌ها و اماکن گردشگری اقدام کند.

صادقی بابیان اینکه در نوروز سطح معابر عمومی، تفرجگاه‌ها و مکان‌های ارائه خدمات به گردشگران باید از حضور معتادین متجاهر و متکدیان پاکسازی شود، اضافه کرد: مشاهده معتادین متجاهر، متکدیان و کارتن خواب‌ها در سطح شهر در هر ساعتی از شبانه روز اگر ناشی از تعلل و مسامحه در وظیفه قانونی دستگاه‌ها باشد، مستوجب برخورد خواهد بود.

وی اعلام کرد: همچنین گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس راهور باید در ایام نوروز نسبت به توقیف خودرو‌هایی که حرکات مخاطره آمیز همچون سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکات آکروباتیک، دور دور کردن، ویراژ دادن و... را انجام می‌دهند، اقدام کنند.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: از نیروی انتظامی خواسته‌ایم به منظور پیشگیری از وقوع جرائمی مانند سرقت به عنف و کیف قاپی در ساعات شلوغ بازدید از اماکن گردشگری و مراکز خرید علاوه بر استقرار گشت پلیس، از ساعت ۱۴ تا ۲۱ از تردد موتورسیکلت‌ها در این اماکن و مراکز ممانعت کند .

 

 

انتهای پیام/د

تمهیدات شایسته‌ای برای رفاه حال عموم مردم و تامین امنیت جانی، مالی و روانی میهمانان نوروزی بکار گیرند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.