جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ آخرین وضعیت شهر تهران را در پی وزش باد شدید و بارندگی های شدید چند روز اخیر تشریح کرد.

سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت شهر تهران اظهار کرد: تمام نهاد‌های مسئول پایتخت از جمله پلیس، شهرداری، اورژانس، هلال احمر و ... در آماده باش کامل هستند تا در صورت وقوع هرگونه حادثه‌ای عملیات امدادرسانی به شهروندان را انجام دهند.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ گزارشی مبنی بر وقوع حادثه‌ای ناشی از وقوع سیل و آبگرفتگی احتمالی به ما ارجاع نشده و آرامش کامل بر پایتخت حاکم است.

سردار هداوند درباره رانش زمین در کن گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مالی نداشت و پس از وقوع حادثه ماموران امدادی سریعا در محل حاضر شدند و به مردم امدادرسانی کردند.

وی افزود: دو گزارش جزئی درباره ریزش سنگ در مسیر‌های اطراف پایتخت ارائه شد که عملیات پاکسازی در این محل‌ها به سرعت انجام شد و شرایط به وضعیت طبیعی بازگشت.


بیشتر بخوانید: شهروندان هشدار‌های پلیس و ستاد بحران را جدی بگیرند/ تعطیلی صنوف تهران در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها تا اطلاع ثانوی


جانشین رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: تمام واحد‌های صنفی و اماکن تفریحی و تجاری که از قبل اعلام شده بود تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

سردار هداوند خاطرنشان کرد: شهروندان بدون هیچ نگرانی به انجام فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهند و فقط از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه‌ها، سد‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند تا حادثه‌ای برایشان رخ ندهد.

انتهای پیام/

تشریح آخرین وضعیت شهر تهران در پی وقوع سیل احتمالی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار