سفارت افغانستان در تهران با صدور پیامی با دولت جمهوری اسلامی ایران و قربانیان سیلاب های اخیر ابراز همدردی کرد.

ابراز همدردی دولت افغانستان با ایران در پی سیلاب های اخیربه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سفارت افغانستان در تهران با صدور پیامی با دولت جمهوری اسلامی ایران و قربانیان سیلاب های اخیر ابراز همدردی کرد.

در پیام سفارت افغانستان در تهران آمده است: «سفارت کبرای جمهوری اسلامی افغانستان مقیم تهران ضمن ابراز تأسف خویش نسبت به کشته و زخمی شدن شهروندان ایران در اثر وقوع سیل در برخی شهرهای این کشور، مراتب تسلیت و همدردی خویش را به ملت شریف و دولت برادر، جمهوری اسلامی ایران، اعلام می دارد. این سفارت از بارگاه ایزد منان برای جانباخته گان بهشت برین، برای مجروحین شفای عاجل و برای خانواده های داغدیده صبر جمیل استدعا می دارد.»

گفتنی است که بارش های سنگین و جاری شدن سیلاب در برخی نقاط ایران خساراتی بر جای گذاشت و چندین تن نیز جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: افغانستان ، ایران ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
سمیرا سدید
۱۰:۵۶ ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
من یک تن از محصلین رشته ژورنالیزم دانشگاه خصوصی رنا از ولایت کابل- افغانستان هستم به عنوان یک بشر جاه یافته درخانواده انسانیت عمیق ترین حس غم شریکی و همدردی خویش را به نمایندگی از تمامی ژورنالیست های کشور بابت حوادث اخیر وناگور طبعی ابراز داشته برای شهدا بهشت برین وبرای بازمانده ها صبر یعقوبی از بارگاه ایزد منان استدعا دارم
بااحترام
آخرین اخبار