معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز از تایید بودجه دو هزار و ۶۶۸ میلیارد تومانی مصوب سال ۹۸ شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،موحدنیا معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز با اشاره به برگزاری جلسات مشترک متعدد بررسی بودجه سال ۹۸ شهرداری تبریز در فرمانداری، گفت: پس از بررسی‌های انجام شده، در نهایت هیات تطبیق مصوبات فرمانداری، بودجه مصوب شهرداری تبریز را در تاریخ ۲۸ اسفند ۹۷ تایید کرد.

وی افزود: بودجه دو هزار و ۶۶۸ میلیارد تومانی سال۹۸ شهرداری تبریز پیش از این در شورای اسلامی شهر تبریز به تصویب رسیده بود و بر اساس قانون برای بررسی نهایی و به فرمانداری ارسال شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز گفت: هیات تطبیق مصوبات فرمانداری تریز پس از بررسی‌های کارشناسی هیچ گونه ایرادی را نسبت به این لایحه وارد نداست و آن را به طور کامل تایید کرد.

موحد نیا با تاکید بر اهمیت زمانبندی تصویب کلیات بودجه سال ۹۸ در اسفند ماه سال گذشته، گفت: شهرداری نسبت به سال‌های گذشته فرصت مناسبی برای اجرای روند مناقصات پروژه‌های اولویت دار سال ۹۸ دارد.

گفتنی است، براساس قانون نظر فرمانداری به رئیس شورا اعلام و رئیس شورا آن را برای اجرا به شهردار تبریز ابلاغ می‌کند.

 

انتهای پیام/ش

تصویب بودجه سال ۹۸ شهرداری تبریز

برچسب ها: نوروز98 ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.