مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه گفت: سراب ها، چشمه‌ها و مجتمع‌های آب روستایی استان کرمانشاه به طور مرتب مورد آزمایش تخصصی سلامت قرار می‌گیرند و تاکنون هیچ مورد غیر بهداشتی گزارش نشده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی عسکر سبحانی  مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه  گفت: به دنبال بارش‌های اخیر و وقوع سیلاب در برخی از مناطق استان، تیم‌های کشیک مراکز بهداشت کنترل بر منابع و مخازن آب شرب در مناطق روستایی را تشدید کردند.

وی گفت: با توجه به گزارش‌های دریافتی از مراکز بهداشت شهرستان‌ها و بازدید‌های به عمل آمده از سامانه‌های آبرسانی روستایی استان و انجام کدورت سنجی، کلرسنجی و نمونه برداری باکتریولوژیکی، مشکل خاصی در بحث سلامت آب روستا‌های استان گزارش و مشاهده نشده است.

وی در ادامه تاکید کرد: کارشناسان بهداشت محیط با همکاران شرکت‌های آب وفاضلاب روستایی به طور مستمر مشغول بازدید میدانی از سراب ها، چشمه‌ها و منابع و مخازن آب روستایی هستند و با انجام آزمایش‌های تخصصی سلامت آب آشامیدنی مردم را رصد و کنترل می‌کنند.

سبحانی در خصوص قطع آب شرب روستا‌ها نیز گفت: آب مجتمع‌های نوشیروان و تپه داراب خان در سرپل ذهاب به علت عبور لوله از عرض دره قطع شده و اکنون با تانکر آبرسان سیار آب این مناطق تامین می‌گردد و به محض فروکش سیل اکیپ تعمیرات لوله آن را ترمیم و جریان آب را وصل خواهند کرد.

 

انتهای  پیام/ز

 

قطع آب شرب روستا‌ها در استان کرمانشاه

برچسب ها: حوادث ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.