آیت الله نوری همدانی بر ضرورت تسهیل شرایط سرمایه گذاری برای تحقق رونق تولید تاکید کرد.

 ضرورت تسهیل سرمایه گذاری برای تحقق رونق تولیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت الله نوری همدانی،از مراجع عظام تقلید  در  دیدار سرمست،استاندار و حیدری فرماندار جدید قم  با تاکید بر ضرورت تحقق رونق تولید در سال۹۸ تاکید کرد: همه مسئولان وظیفه دارند در حد توانشان موانع پیش روی توسعه اقتصاد را برطرف و  شرایط سرمایه گذاری را تسهیل و زمینه اشتغال جوانان و در نهایت رونق تولید را فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه خدمت در شهر کریمه اهل بیت(س) توفیقی ارزشمند برای هر مسئولی است، از استاندار قم خواست با حضور مستمر در میان قشر‌های مختلف مردم در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گیرد تا بتواند قدم‌های موثری در جهت رفع مشکلاتشان بردارد.

آیت الله نوری همدانی همچنین با اشاره به وقوع سیل در نقاط مختلف کشور ازجمله شیراز، گلستان، مازندران گفت: همه باید بدانیم که تاریخ هیچگاه خالی از مشکلات، حوادث تلخ، ویرانی، بلایا و خسارات نبوده است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه باید از این بلایا درس گرفت افزود: این حوادث سوءمدیریت‌ها را نشان می‌دهد و می‌تواند به شناخت بهتر نقاط ضعف کمک کند.

در ابتدای این دیدار بهرام سرمست استاندار قم گزارشی از فعالیت و اقدامات دستگاه‌های اجرایی استان برای رفاه شهروندان و استقبال از مسافران و زائران کریمه اهلبیت (ع) در ایام نوروز ارائه داد و گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۵۲۰هزار نفر از مسافران و زائران در فضای مسقف در سطح استان اسکان داده شدند و با توجه به شرایط جوی آب و هوای کشور و افزایش بارندگی‌ها تمام تلاشمان جلب رضایت مسافران بوده است.

وی افزود: به منظور سهولت در خدمت رسانی به شهروندان و مسافران، روزانه با حضور در نقاط مختلف استان و بازدید از مراکز اقامتی و خدمات رسان در جریان نیاز‌ها و مشکلات قرار می‌گیریم.

انتهای پیام/ش

دیدار نوروزی استاندار و قرماندار قم با آیت الله نوری همدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار