سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در دقایق بیشتری نسبت به سپاهان توپ و زمین را در اختیار داشتیم و می توانستیم این تیم را شکست دهیم که چنین اتفاقی رخ نداد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن بعد از تساوی تیمش برابر تیم فوتبال سپاهان در دربی اصفهان اظهار کرد: من اولین دربی را در اصفهان تجربه می کردم و از شروع بازی کیفیتش با دربی تهران متفاوت بود. در شهرآورد تهران به این صورت است که اول بازی فیزیکی و بعد کادر فنی می کنند. هر ۲ تیم در شروع بازی سعی می کردند که بازی را کنترل کنند. بازی خوب و باکیفیتی بود چون تیم ما حدود ۷۰ دقیقه مالک بازی بود. ما می دانستیم که در زمین حریف بازی می کنیم و از لحاظ جمعیتی هم کمتر از سپاهانی ها هستیم و باید ۲ الی سه بازیکن سپاهان  از جمله  مهدی کیانی، کومان ،کی روش استنلی و محمدی را باید خوب کنترل می کردیم.

او ادامه داد: ما می توانستیم زودتر به گل برسیم و نزدیک ۱۰ ضربه کرنر و کاشته در نیمه اول داشتیم که ضرباتمان با بی دقتی از سوی بازیکنان ما خارج از تاکنیکمان به بیرون می رفت. نیمه دوم توانستیم مسلط بازی باشیم و زمانی برای ما بازی خطرناک می شد که پنالتی سپاهان گل می شد و جریان بازی به کل تغییر پیدا می کرد. برگشتن به این بازی باعث افتخار ماست که جوانان ما توانستند این کار را انجام بدهند. از لحاظ تاکنیکی از بازیکنانم راضی هستم و مسیر سختی است و سعی می کنیم همین طور ادامه بدهیم. 

به اصل داوری اعتراضی نداریم 

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره  عملکرد داور مسابقه گفت: درباره  عملکرد داور و اعلام پنالتی باید بگویم ما از آن  صحنه دور بودیم، آن پنالتی را کمک داور مسابقه اعلام کرد، به اصل داوری اعتراضی نداریم، اگر پنالتی گل می‌شد و ما می‌باختیم هم به داور احترام می‌گذاشتیم. در مورد کارت زرد دومی که داور به عباسی داد، نمی‌دانم به چه علت این کارت را داد. به هر صورت ما حرفی نمی‌زنیم، ما در فولادشهر هم به پارس جنوبی باختیم اما محکم پشت داوری‌ها هستیم تا داوری ما پوست اندازی کند. اگر کنار خط جنب و جوش دارم به علت  این است که در تیمم جوان زیاد دارم و باید این انرژی را انتقال بدهم.

عملکرد فنی می طلبید که برنده بازی باشیم 

منصوریان درباره  نتیجه مساوی در دربی اصفهان گفت: نمی‌خواهم با حرف‌هایم به تیم سپاهان توهین کنم اما عملکرد فنی می‌طلبید برنده بازی باشیم. بازیکنان تیم ما مالکانه بازی کردند و از سپاهان نترسیدند، چون سپاهان مستقیم بازی می‌کرد نباید به آنها این اجازه را می‌دادیم. با احترام به قلعه نویی که سرمربی من بوده است، اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

در تیم قبلی خود نقش بازی می کردم 

او درباره امکانات ورزشگاه نقش جهان بیان کرد: این ورزشگاه امکانات خیلی خوبی دارد، فقط امیدوارم مسیرهای رفت و آمد ما را درست کنند، به طور مثال  سالن کنفرانس به پایین منتقل شود، اگر بخواهیم ۵ استادیوم در ایران نام ببریم ۲ ورزشگاه اصفهان را باید در بین آنها نام ببریم، تیم‌های اصفهانی دغدغه غذا، هتل و غیره  ندارند، اگر بخواهیم سومین تیم را نام ببریم فکر می‌کنم فولاد خوزستان باشد، من در تیم قبلی خودم نقش همه چیز را بازی می‌کردم اما اینجا راحت سرمربی‌گری می‌کنم، فوتبال در اصفهان با استانداردهای فوتبالی انجام می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره اعتراض اوساگوآنا بازیکن تیمش پس از تعویض گفت: اعتراض او هر علتی داشته باشد پسندیده نیست. اگر راضی نیست باید به خانه برود. او باید به صورت مالی تنبیه شود شاید مجاز نباشد که او را از لحاظ بازی تنبیه کنیم، بازیکن نباید به اصول باشگاه بی احترامی کند. اگر یکی دو نفر از آنها را تنبیه کنیم همه با دسیپلین کنار می‌آیند.

منصوریان بیان کرد : همه می‌دانند که سپاهان از روی ارسال و ضربه کاشته به گل می‌رسد، تیم‌های قلعه‌نویی همیشه از لحاظ فیزیکی خیلی خوب بوده‌اند، در این بازی میانگین قدی ما از حریف بلندتر بود، ما با ۶ بازیکن روی کرنر می‌رفتیم، همیشه گفته‌ام نقطه قوت هر تیمی می‌تواند تبدیل به نقطه ضعف آن باشد.

منصوریان درباره وضعیت و عملکرد ارسلان مطهری مهاجم تیمش خاطر نشان کرد: او روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد اما این روزها نباید او را مغرور کند، او ۲ سال گذشته را از دست داد اما از عملکرد او در تمرینات راضی هستیم، مطهری با نظم زندگی می‌کند و می‌تواند به تیم ما کمک کند.


بیشتر بخوانید:

سپاهان یک - ذوب آهن یک / منصوریان و قلعه نویی امتیازات را تقسیم کردند

جدول لیگ برتر پس از پایان دیدار سپاهان و ذوب آهن

عواید حاصل از بلیط فروشی دیدار سپاهان - ذوب آهن به سیل زدگان شمال کشور اختصاص می‌یابد


انتهای پیام/

اظهارات منصوریان پس از دیدار مقابل سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار