مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری در استان گلستان بر ضرورت برقراری مقرری بیمه بیکاری کارگران مشمول قانون کار در مناطق سیل زده تأکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم یاوری مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری در استان گلستان اعلام کرد: حسب دستور تاکید موکد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تمامی مدیران و مسئولان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مکلف به بازدید بررسی و رسیدگی به مشکلات حادثه دیدگان از سیل شدند.

یاوری در گرگان پس از بازدید میدانی از مناطق سیل‌زده اعلام کرد: کارگران مشمول قانون کار و تامین اجتماعی که بیمه پردازی آنان در لیست‌های ارسالی و اعلامی به تامین اجتماعی محرز شد، بلافاصله و به صورت خارج از نوبت پرونده بیمه بیکاری آنان تشکیل و نسبت به برقراری مقرری بیمه بیکاری آنان اقدام فوری صورت پذیرد.

وی افزود: بنگاه‌های اقتصادی حادثه دیده در سال پس از بررسی و برآورد خسارت و فروکش کردن سیلاب توسط کارفرمایان مدیران سهام داران و صاحبان بنگاه‌ها و با همکاری وزارتخانه‌های مربوطه و با حمایت دولت بازسازی و به چرخه تولید باز می‌گردند.

جلسه بررسی و رسیدگی به وضعیت کارگران حادثه دیده با حضور کریم یاوری مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و ادارات ذیربط استانی در محل اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی تشکیل شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت کار ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار