حجت الاسلام اسفندیار آمادگی آستان امامزاده اسماعیل را در میزبانی از مسافران نوروزی و در صورت بروز هرگونه مشکلی برای اسکان موقت اعلام کرد.

حجت الاسلام عطاءالله اسفندیار مدیر اوقاف شهرستان فیروزکوه در مورد اسکان موقت مسافران نوروزی در ایام نوروز و در صورت احتمال وقوع هر اتفاقی مثل سیل در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:آستان امامزاده اسماعیل آمادگی اسکان مسافران نوروزی را در راستای اجرای طرح آرامش بهاری دارد و در صورت بروز هرگونه مشکلی این آستان پذیرای مردم خواهد بود.

وی افزود:مساحت امامزاده اسماعیل نزدیک به ۵۰۰ متر است و ۱۲ زائر سرا در آن برای خدمت رسانی به مردم وجود دارد.

حجت الاسلام اسفندیار همچنین در مورد میزبانی این امامزاده از مردم در قالب طرح آرامش بهاری در ایام نوروز افزود:در میان ۴۰ بقعه متبرک این شهرستان تنها آستان امامزاده اسماعیل در طرح آرامش بهاری به مردم خدمت رسانی می‌کند. به دلیل اینکه سایر امامزاده‌ها مسیر‌های صعب العبوری دارند.

وی گفت:در لحظه سال تحویل نزدیک به هزار نفر در محوطه امامزاده حضور داشتند و شرایط ویژه مذهبی در صحن امامزاده اسماعیل حاکم بود.

حجت الاسلام اسفندیار گفت:در روز‌های ابتدایی سال، روزانه به طور متوسط دو هزار نفر در این بقعه متبرک حضور داشتند. همچنین دو مشاور مذهبی نیز به مردم در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی به گفتگو می‌نشینند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.