استاندار تهران گفت: هیچ نگرانی در رابطه با سد‌های استان تهران وجود ندارد.

هیچ نگرانی در رابطه با سد‌های استان تهران وجود ندارد/ تعبیه چند اتوبوس برای اسکان افراد کارتن خواب در دره فرحزادبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان تهران مشترک با ستاد مدیریت شهر تهران که امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: مرخصی تمام مدیران استان را لغو کردیم تا برای خدمت رسانی به مردم در آماده باش کامل باشند.

وی افزود: با اداره‌کل آب و فاضلاب، برق و گاز در ارتباط هستیم تا در صورت بروز مشکلات احتمالی خدمات‌دهی به شهروندان انجام شود.

استاندار تهران تصریح کرد: با راهداری استان در حاشیه محورهای مواصلاتی و ورودی و خروجی استان تهران در هماهنگی کامل هستیم.

محسنی بندپی گفت: بنابه دستور رئیس جمهور در محل کار خود حضور داریم و تمام نیرو‌ها در حال آماده باش کامل هستند.

وی افزود: رستوران‌های داخل دره‌ها و اطراف رودخانه‌ها را تعطیل کردیم و اگر واحدی هم وجود دارد که تاکنون تعطیل نشده است، باید فعالیت خود را لغو کند.


بیشتر بخوانید: آماده باش ۲۰ تیم سیلاب هلال احمر تهران برای بارندگی‌های امروز


استاندار تهران گفت: هیچ نگرانی در رابطه با سد‌های استان تهران وجود ندارد، اما در حال حاضر بیشترین نگرانی‌ها مربوط به دره‌های استان‌ تهران است که باید اقدامات لازم جهت لای روبی این اماکن انجام شود.

محسنی بندپی تصریح کرد: در برخی نقاط از شهر و استان تهران پل‌هایی وجود دارد که ارتفاع آن‌ها کم است، لذا دستوری مبنی بر حضور جرثقیل‌ها در اطراف این پل‌ها داده شد تا اگر سنگ و درختی در مسیر این پل‌ها قرار گرفت با جرثقیل مسیر‌ها بازگشایی شوند.

وی افزود: GPSهایی را در سطح کل استان قرار دادیم تا در صورت وقوع سیل به ما هشدار دهند و ما را مطلع کنند.

محسنی بندپی تصریح کرد: رسانه‌ها نقش ویژه‌ای را در ایفای آرامش و اعتماد سازی در بین مردم دارند، همراهی و همکاری مردم با ما می‌تواند بحران را به خوبی مدیریت کند.

وی افزود: سال گذشته ۱۰۸ میلی متر بارش باران در استان تهران داشتیم که در چند روز اول سال جاری این میزان به ۲.۷ میلی متر افزایش یافت.

استاندار تهران تصریح کرد: در دره فرحزاد یکسری افراد کارتن خواب بودند و سرپناه غیر ایمنی را برای خود ایجاد کرده بودند، لذا با هماهنگی با شهرداری پایتخت و سازمان بهزیستی مقرر شد تا چند دستگاه اتوبوس برای اسکان این افراد در این محل مستقر شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار