اخبار ورزشی از کاراته، فوتبال بسکتبال و والیبال را در روز سه شنبه ۶ فروردین را در اینجا مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز سه شنبه شاهد خبر‌هایی، از آغاز اردوی تیم‌های ملی کاراته در قزوین،فوتبالیست تاکستانی در دوم مرحله رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ به میدان می‌رود،بانوی قزوینی به اردوی تیم ملی بسکتبال سه نفره دعوت شد و مرندی مرد سال والیبال استان در سال ۹۷ شد هستید.

آغاز اردوی تیم‌های ملی کاراته جوانان و امید به میزبانی قزوین

اردوی آماده سازی تیم‌های ملی کاراته جوانان و امید از امروز به میزبانی خانه کاراته قزوین آغاز شد

این اردو با حضور ۱۱ ملی پوش تا ۱۱ فروردین ادامه دارد و امیر حسین بیگدلی در وزن منهای ۷۶ کیلوگرم جوانان تنها نماینده استان در این اردو است.

بانوی قزوینی به اردوی تیم ملی بسکتبال سه نفره دعوت شد

مژگان خدادادی ملی پوش قزوینی به اردوی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان دعوت شد.

اردوی تیم ملی بسکتبال سه نفره از ۷ تا ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

خدادادی در فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور به همراه تیم نامی نو اصفهان به مقام نایب قهرمانی رسید.

مرندی مرد سال والیبال استان در سال ۹۷ شد

در پایان نظر سنجی هیات والیبال استان که برای انتخاب بهترین والیبالیست استان برگزار شد، مهدی مرندی بالاتر از علیرضا بهبودی، سهند الله وردیان، مجید رافعی و محمدرضا موذن، بعنوان بهترین والیبالیست استان انتخاب شد.

فوتبالیست تاکستانی در دوم مرحله رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ به میدان می‌رود

بهناز طاهرخانی فوتبالیست ملی پوش تاکستانی در ترکیب تیم ملی بانوان، ۱۲ فروردین ماه برای شرکت در دوم مرحله رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ در قطر به میدان می‌رود.

تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در گروه C با تیم‌های چین تایپه، فیلیپین و فلسطین همگروه است و این مسابقات به میزبانی قطر در دوحه برگزار می‌شود.این رقابت‌ها از ۱۴ فروردین آغاز می‌شود.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.