هواشناسی خراسان رضوی از احتمال وقوع سیل با فعالیت سامانه جدید بارشی در این استان خبر داد.

بالا آمدن آب برخی از رودخانه های خراسان رضوی/شهروندان، مسافران و زائران احتیاط کنندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، بارندگی‌های اخیر و افزایش شدت آن در ساعات اخیر سبب شده تا برخی از رودخانه‌های سطح خراسان رضوی و اطراف مشهد سیلابی شوند.

هشدار‌های لازم در این زمینه از سوی ارگان‌های ذیربط به مسافران نوروزی مشهد و استان داده شده است و تمامی دستگاه‌ها نیز آماده مقابله با رخداد‌های ناشی از بارندگی هستند.

طبق اعلام هواشناسی خراسان رضوی ورود سامانه جدید بارشی به این استان از بعد از ظهر دوشنبه موجب بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد شدید شده و آبگرفتگی و سیل آبی شدن مسیل ها در روزهای سه شنبه و چهارشنبه دور از انتظار نخواهد بود.

شهرداری مشهد نیز به مسافران و شهروندان مشهدی هشدار‌های لازم را داده و تاکید کرده است که در برخی مناطق گردشگری مستقرر نشوند.
 
مدیرکل بحران خراسان رضوی هم گفته است از شهروندان، مسافران و زائران می خواهیم احتیاط کنند، اطلاعیه‌ها و اخطاریه‌های هواشناسی را رصد کنند و از استقرار، نصب چادر و پارک کردن خودرو در حریم بستر رودخانه‌ها جدا خودداری کنند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

هشدار وقوع سیل در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.