با تلاش و هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان یک دستگاه اتوبوس حامل ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق قبل از رسیدن به مقصد شناسایی و توقیف شد.

کشف ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق از یک دستگاه اتوبوسسردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: : صبح روز گذشته کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه اتوبوس مسافربری حامل کالای قاچاق در محور خاش- زاهدان بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با کنترل مبادی ورودی شهر زاهدان این خودرو اتوبوس که از چابهار به مقصد زاهدان در حرکت بود را شناسایی و با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

سردار قنبری تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از خودرو ۱۶۸۰ متر پارچه نفیس و ۷۰۰ قطعه ظروف آرکوپال قاچاق و فاقد هر گونه مجوز گمرکی که به طرز ماهرانه‌ای در داخل اتوبوس جاسازی شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالای کشف شده ۳ میلیارد برآورد شده است، خاطر نشان کرد: خودرو اتوبوس توقیف و ۲ متهم ۳۰ و ۲۷ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی شهرستان زاهدان معرفی شدند.

وی در پایان اظهار داشت: پلیس در مبارزه با اخلالگران اقتصادی و قاچاقچیان با جدیت برخورد می‌کند و از شهروندان نیز انتظار داریم با گزارش هر گونه اخبار از طریق سامانه ۱۱۰ پلیس را یاری کنند.

انتهای پیام/ع

کشف ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق از یک دستگاه اتوبوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار