نخستین اردوی تدارکاتی سال ۹۸ تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال با حضور سه بازیکن مازندرانی از امروز در مرکز ملی فوتبال تهران آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  رضا قنبری، عرفان حسین زاده و متین محمدی سه بازیکن مازندرانی هستند که در اردوی جدید تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال شرکت می‌کنند.

نخستین اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال زیر۲۰ سال در حالی از ۵ تا ۱۰ فرودین ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود که حمید شاندیزی، سرمربی تیم ملی از ۲۰ بازیکن برای شرکت در تمرینات کرده است.

احسان سلیمانی از آذربایجان شرقی، بلال اسماعیلی و سالار آقاپور از آذربایجان غربی، مسعود یوسفی و مهدی مهدیخانی از اصفهان، هاشم سجادیان از تهران، فرهاد ابراهیمی از خوزستان، سجاد سرباز، سجاد عادلی پور، مهدی دهقان نژاد، علی اکرمی و محمد علی نیکنام از خراسان رضوی، سهند رضاپور و مسلم حیدری از قزوین، رضا قنبری، عرفان حسین زاده و متین محمدی از مازندران، رضا تمیزی و علی رضا صدیق از مرکزی و میرعمید مدنی از گیلان، بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

گفتنی است تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان برای مرحله شرکت در مرحله نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا که به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد، آماده می‌کند.

 

انتهای پیام/آ

 

بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال

برچسب ها: نوروز ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار