مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: ۴۱۹ نفر در حوادث شب گذشته در استان اصفهان آسیب دیدند که از این تعداد ۴۷ نفر در حوادث جاده‌ای، ۱۷ نفر خدمات حضوری و ۳۴۷ نفر در سیل و آبگرفتگی خدمات امدادی دریافت کردند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مومنی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه از شب گذشته تاکنون در مجموع ۲۹ حادثه به مرکز امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان گزارش شده است، اظهار کرد: ۱۲ مورد از این حوادث جاده‌ای، چهار مورد خدمات حضوری و ۹ مورد سیل و آبگرفتگی بوده است.

وی با بیان اینکه ۴۱۹ نفر در حوادث شب گذشته در استان اصفهان آسیب دیدند، افزود: از این تعداد ۴۷ نفر در حوادث جاده‌ای، ۱۷ نفر خدمات حضوری و ۳۴۷ نفر در سیل و آبگرفتگی خدمات امدادی دریافت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان مجموع نجات یافتگان حوادث شب گذشته در سطح استان اصفهان را ۲۲ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲۱ نفر بستری و یک نفر به صورت سرپایی درمان شده است.

وی مجموع افراد اسکان یافته در شب گذشته را ۳۱۸ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۳۰۲ نفر دچار سیل شده و ۱۶ نفر نیز خدمات حضوری دریافت کرده‌اند. 

 
انتهای پیام/م 
 

آخرین وضعیت امداد رسانی هلال احمر استان اصفهان به آسیب دیدگان

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.