مدیرکل ثبت احوال مازندران گفت: شناسنامه و کارت هوشمند ملی مردم مناطق سیل زده مازندران به صورت اصلی صادر می‌شود.

علی رجبی مدیرکل ثبت احوال مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به علت وقوع سیل در مازندران اداره کل ثبت احوال برای کمک رسانی به سیل زدگان و حادثه دیدگان اقدام به تشکیل اکیپ‌های سیار برای حضور در مناطق سیل زده کرده است.

وی با بیان اینکه به مشکلات سجلی مردم مناطق سیل زده رسیدگی می‌شود، افزود: شناسنامه و کارت هوشمند ملی این افراد در صورت مفقودی در سیل به صورت اصلی صادر می‌شود.

وی گفت: همه مدیران و کارکنان اداره‌های ۶ شهر مازندران که از سیل آسیب دیدند، به صورت تمام وقت آماده خدمات رسانی به مردم سیل زده هستند.

رجبی افزود: اسامی، فرم درخواست شناسنامه و مدارک افرادی که شناسنامه آن‌ها مفقود شد، از سوی شورا‌های اسلامی و دهیاری‌ها به ثبت احوال تحویل داده می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال مازندران گفت: افرادی که وضعیت مالی مناسب ندارند، هزینه‌ای برای دریافت شناسنامه جدید از آن‌ها دریافت نمی‌شود.

وی افزود: شماره تلفن ادارت ثبت احوال ۶ شهر مازندران که به مردم خدمات رسانی می‌کنند، به شرح زیر است:

اداره ثبت احوال ساری ۰۱۱۳۳۱۰۵۸۹۶
اداره ثبت احوال میاندرود ۰۱۱۳۳۸۸۴۷۵۵
اداره ثبت احوال نکا ۰۱۱۳۴۷۴۲۰۸۶
اداره ثبت احوال بهشهر ۰۱۱۳۴۵۳۳۴۰۵
اداره ثبت احوال سیمرغ ۰۱۱۴۲۳۵۴۲۳۸
اداره ثبت احوال جویبار ۰۱۱۴۲۵۴۳۴۷۷

انتهای پیام/ آ

صدور کارت ملی و شناسنامه جدید برای مردم مناطق سیل زده

برچسب ها: نوروز ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.