مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج گفت : از آغاز سال نو تا کنون ۱۶۶۶ نفر مسافر نوروزی در پارک‌های ملت و نسیم اسکان داده شدند.

یک هزار ۶۶۶ نفرمسافر نوروزی در پارک‌های ملت و نسیم در سنندج اسکان داده شدندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج اظهار داشت:در راستای خدمات رسانی به مسافران نوروزی امسال هم دو پارک ملت نسیم در سطح شهر سنندج جهت اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته شد.

شکور صلواتی گفت: تمهیدات وامکانات لازم در این دو پارک جهت رفاه حال مسافران فراهم شد.

وی افزود: ستاد اسکان مسافران نوروزی این شهرداری از ۲۸ اسفند ماه اقدام به اسکان مهمانان نوروزی در پارک‌های ملت و نسیم نموده است.

وی اعلام کرد: از ابتدای تعطیلات نوروز تا کنون ۱۶۶۶ نفر مسافر نوروزی در پارک‌های ملت و نسیم در قالب ۴۱۵ چادر اسکان داده شدند.

صلواتی اضافه کرد: ۱۰۵۸ نفر مسافر در پارک نسیم با برپایی ۲۶۴ تخته چادر و ۶۰۸ مسافر نیز در قالب ۱۵۱ تخته چادر در پارک ملت اسکان داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: ستاد اسکان مهمانان نوروزی تا ۱۳ فروردین ماه سال جاری در این دو پارک مستقر بوده و مسافران و گردشگران نوروزی را اسکان خواهند داد.

مدیر هماهنگ و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد: با خدمات رسانی شایسته به مسافران و مهمانان نوروزی موجبات رضایتمندی آنان را فراهم و خاطره خوبی از حضور در شهر سنندج را برای گردشگران رقم بزنیم.

انتهای پیام/ع

اسکان یک هزار ۶۶۶ نفرمسافر نوروزی در پارک‌های ملت و نسیم در سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.