مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از قطع آب ۴۰ روستا در شهرستان‌های گیلانغرب و سرپل ذهاب در پی طغیان آب در این دو شهرستان خبر داد.

قطع آب ۴۰ روستا در شهرستان‌های گیلانغرب و سرپل ذهاببه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جلیل بالایی مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از خسارت خط انتقال آب سه مجتمع روستایی در اثر بارش‌های شبانه روز گذشته خبر داد و گفت:بر اثر این آسیب آب ۴۰ روستا در شهرستان‌های گیلانغرب و سرپل ذهاب قطع شد.

وی افزود: هم اکنون آبرسانی سیار به این روستا‌ها در حال انجام است و حداکثر تا ظهر فردا (ششم فروردین) شبکه اصلاح و شرایط تامین آب عادی می‌شود خسارت‌هایی هم به بخش کشاورزی و زیرساخت‌های راه و شهری استان وارد شده است.

وی با بیان اینکه اوضاع تحت کنترل و مدیریت است، گفت: کاهش خسارت در گرو همراهی و مشارکت مردم برای ترک حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها می‌باشد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه هیچ روستایی تخلیه نشده گفت: تنها اهالی یک روستا به نام "زرور" در شهرستان گیلانغرب که شامل ۱۲ خانوار بود روز گذشته به جهت نگرانی از رانش زمین و طغیان آب به مدت ۲۴ ساعت اسکان اضطراری داده شدند.



 

 انتهای  پیام/ز


 

وقوع سیل در استان کرمانشاه

برچسب ها: بحران ، حوادث طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.