نخست وزیر انگلیس پیش از مذاکرات برکسیت در جمع اعضای پارلمان این کشور در خصوص طرح خروج از اتحادیه اروپا سخنرانی کرد.

سخنرانی ترزا می‌در پارلمان انگلیس درباره برکسیتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ترزا می، نخست وزیر انگلیس در جمع اعضای پارلمان این کشور درباره روند مذاکرات برکسیت، خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، سخنرانی کرد.

سخنرانی نخست وزیر انگلیس در پارلمان این کشور پیش از گفتگو‌ها درباره برکسیت صورت می‌گیرد. روز گذشته نیز اعلام شد  نخست وزیر انگلیس نشست فوری با برخی از اعضای کابینه خود در خصوص بحران خروج این کشور از اتحادیه اروپا داشته است. مذاکرات میان انگلیس و اتحادیه اروپا بر سر برکسیت به بن بست رسیده است، زیرا پارلمان این کشور از توافق صورت گرفته از سوی ترزا می‌ با اتحادیه اروپا حمایت نمی‌کند. 

رسانه‌های انگلیس اعلام کردند ترزا می به هواداران برکسیت گفته است در صورتی که به طرح وی در خصوص جدایی این کشور از اتحادیه اروپا رأی دهند، از سمت خود کناره گیری خواهد کرد. سردبیر بخش سیاسی شبکه آی تی وی انگلیس گفت: ترزا می پیشنهاد داده است شغل سیاسی خود را در برابر چشم انداز پذیرش طرح برکسیت وی از سوی پارلمان مبادله خواهد کرد.

همچنین بیش از ۵ میلیون شهروند انگلیسی پس از ۴ روز طوماری که خواستار باقی ماندن این کشور در اتحادیه اروپا است را امضا کردند. این طومار از دولت ترزا می می‌خواهد تا برنامه خروج انگلیس از اتحادیه اروپارا لغو کند و روند اجرای ماده ۵۰ (معاهده لیسبون درباره خروج از اتحادیه اروپا) را متوقف کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار