طبق گفته مدیرکل مدیریت بحران استان حضور در ارتفاعات و اسکان در مکان‌های سیلابی به علت ریزش شدید باران و وقوع خطر سیلاب مناسب نیست.

هشدار مدیریت بحران و احتمال سرریز شدن سدهابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ باقری مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان بار دیگر نسبت به حضور در ارتفاعات و اسکان در مکان‌های سیلابی هشدار داد.

وی افزود: ممکن است بارش ها سبب وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی معابر شود، به همین دلیل از شهروندان و مسافران نوروزی وارد شده به این استان خواستار رعایت جوانب احتیاط هستیم.

باقری همچنین اضافه کرد: انتظار می‌رود که مسافران و شهروندان در ارتفاعات و مکان‌های سیلابی حضور نداشته باشند و از شهروندان و مسافران می‌خواهیم هنگام سفر و رفت و آمد، از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند و توصیه‌های ایمنی را در نظر بگیرند.

گفتنی است باتوجه به احتمال سرریزی سد کینه ورز و باز نمودن دریچه های سد احتمال وقوع سیل در رودخانه کینه ورز و ابهررود وجود دارد که از کلیه هموطنان بخصوص شهروندان محترم ابهر وخرمدره وروستاهای اطراف درخواست می گردد از رودخانه فاصله گرفته و در حریم آن ها تردد نفرمایند.

انتهای پیام/ ج

آماده باش کامل نیروهای خدمات رسان در خصوص وقوع بلایای طبیعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.