رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: از آغاز طرح سلامت نوروزی تا امروز ۱۸۲ ماموریت امدادی توسط پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده‌ای در شهرستان دشتستان انجام شده است.

۱۸۲ ماموریت امدادی در شهرستان دشتستان انجام شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهندس ماریا خویش دوست ضمن بازدید از پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده‌ای ازتلاش‌های نیرو‌های امدادی طرح سلامت نوروزی تقدیر کرد.

وی تصریح کرد: از ۱۸۲ ماموریت امدادی انجام شده در شهرستان ۱۱۰ مورد ماموریت شهری و ۷۲ مورد ماموریت جاده‌ای بوده که بیشترین ماموریت مربوط به حوادث غیر ترافیکی است و خوشبختانه ماموریت‌های امدادی در حوادث ترافیکی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان افزود: از ۲۵ اسفندماه و آغاز طرح سلامت نوروزی تا پایان تعطیلات تمامی پایگاه‌های اورژانس شهری و جاده‌ای به حالت آماده باش بوده و به دارو و تجهیزات درمانی مجهز هستند.

وی در بازدید نوروزی خود از پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ و فوریت‌های پزشکی ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل عملیاتی و اتاق فرمان اورژانس ۱۱۵ اقدامات انجام گرفته در طرح سلامت نوروزی در شهرستان را رضایت بخش اعلام کرد.

مهندس خویش‌دوست تصریح کرد: تعداد ۱۰ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای و یک کمپ سلامت در روستای ننیزک تا پایان ۱۷ فروردین ماه در حالت آماده باش و خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافرین نوروزی هستند.

انتهای پیام/م

انجام بیش از ۱۰۰ ماموریت امدادی در طرح سلامت نوروزی در شهرستان دشتستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.