معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از تمدید مهلت طرح جریمه خدمت مشمولان غائب با بیش از ۸ سال غیبت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ وحید بریمانی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تمامی درخواست‌ها دریافت و ثبت شده و صرفنظر از واریز و یا عدم واریز اولین قسط در نظر گرفته شده توسط سامانه در سیر مراحل رسیدگی در سال جاری قرار خواهند گرفت.

وی افزود: ملاک رسیدگی به این پرونده‌ها تاریخ ثبت آن‌ها تا پایان سال ۱۳۹۷ خواهد بود و وظیفه عمومی استان مازندران برای مشمولینی که تمکن مالی لازم برای پرداخت یک جای جریمه را ندارند تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته است.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: این تسهیلات به صورتی است که مشمول می‌توانتد کل وجه جریمه خدمت را تا پایان سال به صورت تقسیط شده پرداخت کنند.

سرهنگ بریمانی افزود: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ ,کانال vazifeh_ir@ در شبکه‌های اجتماعی، پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی vazifeh.ir یا سامانه پیام کوتاه سازمان به شماره ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ از آخرین اخبار مربوط به قانون جریمه مشمولان غایب مطلع شوند.

انتهای پیام/آ

مهلت طرح جریمه خدمت مشمولان غائبتمدید شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.