فرماندار گیلانغرب گفت: بارش شدید باران در شهرستان گیلانغرب موجب آبگرفتگی معابر و خیابان‌های شهر و مشکلاتی در روستا‌های این شهرستان شد.

رانش زمین یازده خانوار را تهدید می‌کند/قطع راه ارتباطی ۳ روستا به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمودیان فرماندار گیلانغرب از تشکیل ستاد مدیریت بحران درشهر ستان خبر داد وگفت: با توجه به بارش شدید باران و احتمال رانش زمین در روستای زرورگیلانغرب به سرعت کمک‌های امدادی از جمله چادر، پتوووسایل مورد نیاز به منطقه ارسال ویازده خانوار در معرض خطررانش، اسکان داده شدند.

محمودیان گفت: بارش شدید در گیلانغرب باعث مسدود شدن راه ارتباطی ۳ روستا دراین شهر ستان شد که به سرعت دستگاه‌های راهداری و نیرو‌های امدادی برای بازگشایی معابر و راه‌های مواصلاتی این روستا‌ها به منطقه اعزام شدند.

به گفته وی بارش باران و سیل باعث وارد آمدن خسارت به شبکه آب شرب ۷ روستای شهر ستان شد که نیرو‌های شبکه آب و فاضلاب روستایی به سرعت وارد عمل شدند و تلاش می‌کنند تا اواخر وقت امروز این مشکل بر طرف شود.

رماندار گیلانغرب افزود: هم اکنون آب شرب مورد نیاز این روستا‌ها با آبرسانی سیارتامین شده است.

محمودیان افزود: بارش شدید و وزش شدید باد باعث پاره شدن چادر عشایرشد که هم اکنون نیرو‌های امدادی در حال امداد رسانی هستند.

انتهای  پیام/ز


جاری شدن سیل در استان کرمانشاه

برچسب ها: حوادث ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.