اسفندیاری گفت: ۳۱۶ پرواز فوق‌العاده و امدادی تا به امروز در فرودگاه گرگان انجام شده و هیچکدام از پرواز‌ها کنسل نشده است.

انجام ۳۱۶ پرواز امدادی و فوق‌العاده در فرودگاه گرگان / هیچکدام از پرواز‌های گرگان کنسل نشده استحسین اسفندیاری عضو هیأت مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور و قائم مقام شرکت فرودگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه بارندگی‌های سیل‌آسا طی روزهای اخیر بسیاری از فرودگاه‌های کشور را تحت تأثیر خود قرار داده است گفت: تمام فرودگاه‌ها در آمادگی کامل قرار داشتند و همین امر باعث شد که آسیبی به فرودگاه‌های  کشور وارد نشود.

عضو هیأت مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور با اشاره به اینکه استان گلستان بیشترین میزان بارش‌ها را طی روزهای اخیر داشته است گفت: با اقدام به موقع و سریع توانستیم بخش‌های مختلف فرودگاه‌ها را  از آسیب سیل در امان نگه داریم به طوری که هیچکدام از بخش‌های فنی و راهبری فرودگاه گرگان آسیبی ندید و تمامی پروازهای برنامه‌ای و حتی پروازهای فوق‌العاده انجام شد.


بیشتر بخوانید: فرودگاه گرگان آماده خدمت رسانی به پرواز‌های امداد رسانی سیل زدگان 


وی تصریح کرد: با توجه به آنکه دیواره‌های فرودگاه گرگان در معرض سیل قرار گرفت اما با اقدامات شبانه روزی در فرودگاه گرگان به هیچکدام از عوامل اصلی پرواز آسیبی وارد نشد و تمامی پروازهای عادی و فوق‌العاده و همچنین پروازهای امدادی به صورت شبانه‌روزی انجام شد.

قائم مقام شرکت فرودگاه‌ها بیان کرد: تا شب گذشته ۳۱۶ پرواز امدادی به فرودگاه گرگان انجام شد.

اسفندیاری بیان کرد: معاون اول رئیس جمهوری، وزیر راه و شهرسازی، وزیر کشور، وزیر اقتصاد، وزیر نیرو، وزیر بهداشت طی روزهای گذشته از طریق فرودگاه گرگان پروازهای مختلفی داشتند و از بخش‌های مختلف این استان بازدید کردند همچنین پروازهای هلیکوپتر هم در فرودگاه گرگان انجام شده است.

۸ هکتار از اراضی فرودگاه‌ گرگان در زیر آب هستند

عضو هیأت مدیره شرت فرودگاه‌های کشور تصریح کرد: ۸ هکتار از اراضی فرودگاه گرگان زیر آب رفته است اما خوشبختانه پروازها در این فرودگاه انجام می‌شود و  امیدواریم به زودی با اقدامات صورت گرفته بتوانیم آب‌های موجود در این فرودگاه را تخلیه کنیم.

وی بیان کرد: از اول سفرهای نوروزی تا به امروز۵۰ پرواز عادی و ۳۱۶ پرواز فوق‌العاده و امدادی در فرودگاه گرگان انجام شده است.

قائم مقام شرکت فرودگاه‌ها با بیان اینکه شب گذشته شهر خرم‌آباد هم در معرض آب‌های سیلابی قرار  گرفت گفت: با همکاری شبانه روزی تمامی نیروهای امدادی و فرودگاهی توانستیم مانع ورود سیل به فرودگاه خرم‌آباد شویم و هم اکنون پروازهای عادی و پروازهای فوق‌العاده هم در فرودگاه خرم‌آباد انجام می‌شود.

اسفندیاری گفت: تمامی فرودگاه‌ها آمادگی لازم برای امداد رسانی به استان گلستان را دارند و همچنین تمامی فرودگاه‌هایی که در معرض سیل و آبگرفتگی قرار دارند در آماده باش کامل هستند.

انتهای پیام /

تمامی فرودگاه‌هایی که در معرض سیل و آب گرفتگی قرار دارند در آماده باش کامل هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار