دادیار ویژه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت : در تعطیلات نوروز دو قاضی کشیک مستقر در دادسرا و یک قاضی سیار جهت رسیدگی به پرونده‌های حقوقی مردم در این ایام و حفظ حقوق عامه فعال خواهند بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رضا حق‌نظری دادیار ویژه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت : حسب دستور دادستان کرمانشاه در ایام نوروز به منظور رفاه حال مردم و مسافرین نوروزی که پرونده‌های حقوقی دارند، دو قاضی کشیک در دادسرا مستقر شده‌اند.

وی گفت : همچنین یک قاضی سیار مستقر در دادسرا هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح و ۱۷ تا ۱۹ عصر به همراه نمایندگان دیگر دستگاه‌های نظارتی از اماکن اقامتی و پذیرایی استان بازدید خواهند کرد.

دادیار ویژه دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: طرح گشت نظارتی مشترک دستگاه‌های اجرایی بر اماکن اقامتی و پذیرایی استان به منظور حفظ حقوق عامه از ۲۸ اسفند شروع شده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

وی تاکید کرد: اگر در این بازدید‌ها موردی از کم فروشی، گران فروشی و... را مشاهده کنیم با واحد متخلف به صورت پلمب واحد و تشکیل پرونده قضایی صنفی برخورد خواهیم کرد.

حق نظری بابیان اینکه تاکنون در قالب این طرح فعالیت تعدادی از اماکن عمومی استان نیز مورد رصد قرار گرفته، یادآور شد: در بازدیدی که روز‌های گذشته از کشتارگاه بیستون داشتیم، این واحد -بجز روز عید - در سایر روز‌های تعطیل نوروز فعال بوده و خوشبختانه مشکلی در تامین گوشت قرمز مورد نیاز مردم نیست.

همچنین محمدرضا راشدی کارشناس بازرسی و نظارت براصناف کرمانشاه نیز از اجرای تشدید نظارت‌ها بر واحد‌های صنفی استان در این ایام یاد کرد و گفت: بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه در ایام نوروز شش تیم بازرسی را به منظور نظارت بر واحد‌های تشکیل داده است.

وی افزود: علاوه بر گشت‌های نظارتی سیار، شعبه‌ای هم در مرکز اتاق اصناف استان تشکیل شده تا به شکایت حضوری و تلفنی رسیدگی کند .

 

 

انتهای پیام/د

دو قاضی کشیک در دادسرا مستقر شده‌اند

 

برچسب ها: تسهیلات ، دادسرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.