روزنامه ناتینگهام پست در گزارشی مدعی شد بعید به نظر می‌رسد ناتینگهام فارست مهاجم ایرانی خود را حفظ کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کنی برنز پیشکسوت باشگاه ناتینگهام فارست که با این تیم قهرمان اروپا هم شده  با انتشار گزارشی در روزنامه ناتینگهام پست با تحلیل عملکرد چند بازیکن خارجی این تیم از جمله کریم انصاری فرد پیش بینی کرد که مارتین اونیل سرمربی سرخپوشان مهاجم ایرانی خود را نگه نخواهد داشت.

شکست سه بر یک هفته گذشته شاگردان اونیل برابر استون ویلا باعث شده بازیکنان خارجی این تیم از جمله انصاری فرد در سیبل انتقاد تندی قرار بگیرند.

برنز در بخشی از تحلیل خود که بیشتر به عملکرد ضعیف ژائو کاروالیو بازیکن پرتغالی گران قیمت ناتینگهام فارست در آن بازی اختصاص داشت، نوشت:

کاروالیو تنها بازیکن ضعیف آن شب نبود، من انصاری فرد و پله را هم در بین بازیکنان ضعیف قرار می‌دهم، با این وجود این کاروالیو بود که بیش از همه مرا نا امید کرد.

او درباره کریم انصاری فرد نیز گفت: من باید بپرسم که کریم انصاری فرد از کجا آمده است؟ برخی از بازیکنان که در طول این فصل وارد تیم شده اند، ناموفق بود اند، و حتی افرادی مانند پله و ملا ویگ خرید‌های عجیب و غریبی به نظر می‌رسند. فکر نمی‌کنم آن‌ها نگه داشته بشوند.

من می‌دانم که وقتی بازیکنانی خارج از کشور می‌آیند ممکن است کار برای آن‌ها دشوار باشد، مخصوصا وقتی که آن‌ها در مسابقات چمپیونشیپ شرکت می‌کنند، اما درباره انصاری فرد، عملکردش شما را کاملا متعجب می‌کند که چطور او در المپیاکوس یونان چنین شهرت خوبی کسب می‌کند، تصور نمی‌کنم که مارتین او را پس از پایان فصل نگه دارد.


یشتر بخوانید:

پیروزی خانگی یاران انصاری فرد/ردینگ در غیاب عزت اللهی متوقف شد

پیروزی ناتینگهام فارست در روز ورود انصاری فرد به این تیم/ ردینگ بدون عزت‌اللهی پیروز شد

واکنش سرمربی ناتینگهام فارست به حضور انصاری‌فرد در تیم زیر ۲۳ ساله‌ها


انتهای پیام/

ناتینگهام فارست قید کریم را می‌زند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار