رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه گفت : از ابتدای نوروز تاکنون سه روستای گردشگری هجیج، نسمه و داریان بیشترین حجم بازدید میهمانان نوروزی را در این شهرستان به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هادی شریفی رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه از استقبال خوب میهمانان نوروزی از جاذبه‌های گردشگری شهرستان پاوه خبرداد و گفت : خوشبختانه از ابتدای تعطیلات تاکنون ۲۰ درصد افزایش ورود میهمان نوروزی به شهرستان داشته‌ایم.

وی گفت : روستا‌های گردشگری هجیج، داریان و نسمه بیشترین حجم بازدید میهمان نوروزی را در بین جاذبه‌های گردشگری شهرستان به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس اداره میراث فرهنگی پاوه افزایش تبلیغات به منظور معرفی بیشتر شهرستان را از عوامل رشد گردشگران در پاوه دانست و اظهار کرد: امسال بااستفاده از ظرفیت فضای مجازی تبلیغات گسترده‌ای را در راستای شناساندن بیشتر ظرفیت‌های گردشگری شهرستان به میهمانان نوروزی آغاز کردیم که خوشبختانه تاثیرگذار هم بوده است.

وی تاکید کرد: یکی از رویکرد‌های اصلی که امسال در اجرای برنامه‌های نوروزی داشتیم، داشتن نوآوری و خلاقیت بود که مورد توجه گردشگران نیز قرار گرفت.

شریفی راه اندازی موزه‌های شهری و روستایی، استفاده از راهنمایان مجرب برای راهنمایی گردشگران و برپایی غرفه‌های صنایع دستی و سیاه چادر‌های عرضه کننده سوغات محلی را از دیگر اقدامات انجام گرفته در شهرستان پاوه در نوروز ۹۸ عنوان کرد.

وی همچنین بااشاره به فراهم کردن ظرفیت اسکان برای سه هزار میهمان نوروزی در این شهرستان، اعلام کرد: علاوه بر استفاده از ظرفیت هتل ها، میهمانسرا و مدارس، چندین واحد اقامتگاه بوم گردی و خانه مسافر نیز آماده پذیرش میهمانان نوروزی هستند .

 

 

انتهای پیام/د

۲۰ درصد افزایش ورود میهمان نوروزی به پاوه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.