معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: نیرو‌های امدادی فرد گمشده در شهرستان فنوج را پس از ۶ ساعت تلاش بی وقفه در اطراف یکی از روستا‌های این شهرستان نجات دادند.

امدادگران هلال احمر فرد گمشده در فنوج را نجات دادندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسن مصفا معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: نیرو‌های امدادی این جمعیت در قالب تیم جستجو و نجات فرد گمشده در شهرستان فنوج را پس از ۶ ساعت تلاش بی وقفه در اطراف یکی از روستا‌های این شهرستان نجات دادند.

حسن مصفا  اظهار داشت: عصر روز گذشته تملوک بلوچی یک زن ۴۰ ساله روستای گیران آهوگان از توابع بخش کتیج شهرستان فنوج به دلیل اختلال حواس گم شده بود.

وی افزود: بعد از اعلام گم شدگی این زن به نیرو‌های جمعیت هلال احمر شهرستان فنوج بلافاصله عملیات جستجو آغاز و بعد از ۶ ساعت فرد گمشده در اطراف روستای مورد نظر یافت و تحویل خانواده اش شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: مردم برای دریافت خدمات امدادی می‌توانند با شماره تماس ۱۱۲ (ندای امداد هلال احمر) در طول تمام ۲۴ ساعت شبانه روز تماس حاصل کنند و از خدمات امدادی این جمعیت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ع

امدادگران هلال احمر فرد گمشده در فنوج را نجات دادند

برچسب ها: امداد و نجات ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار